[Quake3] Errors en crashes..

Pagina: 1
Acties:

• Kijoki
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-11-2016
Hoi,

ik heb een paar dagen geen q3 gespeeld en ik dacht ik ga weer even online spelen, maar dit lukt dus voor geen ene meter... Ik heb twee versies eentje van 1.16 en eentje van 1.32.
Als ik bij 1.16 online speel word ik als het ware gekicked door q3 zelf met deze Error: CL_Parsepacketentities : End of message. Ik kreeg ervoor ook een andere error namelijk CL.snap.servertime maar deze verdween en heeft plaats gemaakt voor die andere dus :P.
Als ik bij 1.32 online ga dan krijg ik na een paar seconden een fout van windows XP dus zoiets van Windows heeft een fout in q3 gevonden blablabla....
Ik heb alleen een paar dagen geleden een router aangezet, maar ik betwijfel het heel erg dat dit hieraan ligt. Ik heb namelijk ook even q3 op mijn broertje zijn pc gezet en daar werkt het gewoon normaal... Ik denk dat het dus aan mijn Windows XP ligt... Ik hoop dat iemand weet wat de probleem is.
Ik heb ook voor de zekerheid SP2 gewist omdat ik dacht dat het daaraan ligt, omdat ik SP2 ongeveer dezelfde tijd installeerde als toen ik mijn router kocht... Maar hier ligt het ook niet aan... :S BTW ik heb wel de originele key en alles dus daar ligt het ook niet aan. ( wel een no-cd patch maar dit kan toch niet de oorzaak zijn? Dat heb ik al vanaf het begin...)

[ Voor 6% gewijzigd door Kijoki op 01-10-2004 19:07 ]

• Lightah
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-12 22:18

Lightah

Strikes Again

Je heb voor quake niet eens een cd nodig en ook geen crack. Laat staan een no-cd crack.

The Unpredictable Striker!

• Kijoki
Ok dan ben ik daar dus uit maar dat was mijn vraag niet echt... Als je me kunt helpen dan ben je meer dan welkom om een reply te geven maar aub het gaat me hier echt niet om hoe ik hem moet patchen oid.

• Strikie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-11 22:16

Strikie

Athletics

Ik zou Quake3 opnieuw installeren, 1.32 erover eventueel mods en het probleem zal vast over zijn.

Ik heb nog even gegoogeld voor je maar waarschijnlijk ligt het toch aan je router cq je Quake settings.

Welke router en firmware heb je? Linksys misschien :?

Google maar eens ---> Quake3 CL_Parsepacketentities error.
Dan kom je er vast wel uit.

[ Voor 58% gewijzigd door Strikie op 01-10-2004 19:44 ]

::: All Terrain Boys ::: Cube LTD race

• Kijoki
Jah maar weet je wat het is... Ik heb twee versies dus zowel 1.16 als 1.32 op mijn PC geinstalleerd! Dus ik speel op beide... Dus ik snap niet hoe beide fout kunnen zijn... En zoals ik al zei mijn broertje zit ook 8er de zelfde router en die kan wel online spelen... Oh jah, ik heb een Draytek Vigor 2200E router.

OKK!!!! laat maar probleem is opgelost. Het ligt dus aan de cl_maxpacket. Ik herinnerde me dat ik deze had veranderd voor optimalisatie's en sinds ik q3 op mijn broertje zijn pc nooit speel is zijn .cfg niet gewijzigd... Dus nu heb ik gewoon de normale maxpackets gekozen en hij doet het weer!! ZOO raar he... :S

[ Voor 43% gewijzigd door Kijoki op 01-10-2004 22:01 ]