Toon posts:

speciaal soort jumpertje gezocht.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste GOT'ers

Ik ben op zoek naar een speciaal soort jumpertje....

ik heb er een foto van proberen te maken en het ziet er als volgt uit:

http://www.radox.nl/jumpertje.jpg

de mijne was groen met daarachter een lipje van plastic.

ik vind dit jumpertje type erg handig en wil er nog graag wat van hebben maar ik weet niet waar je deze kunt bestellen.

Kan iemand mij hier mee helpen?

groeten Radox

Verwijderd

Neem een normaal jumpertje met een plakbandje als vingergrip :?

• badkuip
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:29
Betere vraag: weet iemand een winkel waar ze uberhaupt jumpers verkopen?

• Kluk-Kluk
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:43

Kluk-Kluk

laat maar vallen.....

Erikjebaldie schreef op 01 oktober 2004 @ 19:15:
En wat zou je moeten vragen voor een jumper dan ??? Ik heb er op mijn werk een haffel staan wel, en verkoop ze ook wel eens in combinatie met een haffel schroefjes. Maar ik heb echt geen idee wat ik zou moeten vragen voor 1 jumper bijvoorbeeld.

Vaak geef ik ze weg wel aan vaste klanten als ze dat nodig hebben.
Beetje klantenbinding. :+

ik zou ook bij GOD niet weten waar ik ze in grote hoeveelheden zou kunnen bestellen..... Bij ons komt dat spul meestal uit sloopmachines, boardjes en hdd's.

[ Voor 14% gewijzigd door Kluk-Kluk op 01-10-2004 19:24 . Reden: vergeten... :-/ ]

Powered By C8H10N4O2

Verwijderd

Erikjebaldie schreef op 01 oktober 2004 @ 19:15:
stuur me een mailtje dan kan ik ze opsturen

Verwijderd

Topicstarter
hoi befrankt!

Dat is een eervol aanbod, heb je ook toevallig dezelfde als van mijn plaatje dan?

groeten Valentijn

(even voor de mensen die dat nog niet doorhadden, ik weet wel dat je bij sommige computershop tbv klantenbinding gratis jumpertjes kunt krijgen, het ging mij om specifiek DIT soort jumpertje want die zijn handig in gebruik.)

:*)

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2004 20:12 ]

Verwijderd

nee :-)

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

Kluk-Kluk schreef op 01 oktober 2004 @ 19:21:
[...]

En wat zou je moeten vragen voor een jumper dan ???
Heb wel eens bij de vobis om jumpers gevraagd, die verkochten ze daar niet :( Daarna maar bij softwareland (oid) en daar mocht ik mooi 5 gulden voor 5 jumpers betalen. Best een afzetterij niet? Maar ja, als je als enige winkel in den bosch (jaaaren geleden, vobis bestaat al niet meer hier) jumpertjes verkoopt dan kan je vragen wat je wilt.

MechWarrior || Monsters Game

Verwijderd

http://www.conrad.nl/

> art.nr. 731889
Jumper met grip 2,5~2,54mm
0,20 euro

> art.nr. 742902
Jumperset 2,5~2,54mm
0,87 euro per 15 stuks
72 euro per 1500 stuks

> art.nr. 731978
Jumper 2,5~2,54mm
0,26 euro

> art.nr. 734144 / 734152 / 734160
Jumper 2,5~2,54
0,16 euro

> art.nr. 732290
Jumper 2mm
0,20 euro

Computerbeurs: zakje van halve kilo voor 5 euro.
Verwijderd schreef op 03 oktober 2004 @ 12:29:
THNKS EUSS!!!!

In welke submap van computers kan ik het vinden? :S stomme vraag maar ik zoek me een breuk, waar valt het onder?
Componenten > Stekker- en overige verbinders > Printplaat-steekverbinders > Coderings- en adresseringsbrug :Y)

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2004 13:07 ]

Verwijderd

Topicstarter
THNKS EUSS!!!!

In welke submap van computers kan ik het vinden? :S stomme vraag maar ik zoek me een breuk, waar valt het onder?

laat maar heb al gevonden, het was zoeken zonder artnr. ervoor

[ Voor 102% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2004 12:38 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 02 oktober 2004 @ 10:46:
http://www.conrad.nl/
[...]
Componenten > Stekker- en overige verbinders > Printplaat-steekverbinders > Coderings- en adresseringsbrug :Y)
o.k. geen wonder dat ik het niet kon vinden bij de submap computers :*) 8)7 }:O

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2004 04:15 ]

• Trasos
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
GambitRS schreef op 02 oktober 2004 @ 10:25:
[...]

Heb wel eens bij de vobis om jumpers gevraagd, die verkochten ze daar niet :( Daarna maar bij softwareland (oid) en daar mocht ik mooi 5 gulden voor 5 jumpers betalen. Best een afzetterij niet? Maar ja, als je als enige winkel in den bosch (jaaaren geleden, vobis bestaat al niet meer hier) jumpertjes verkoopt dan kan je vragen wat je wilt.
Ehm, ik weet niet of je de laatste tijd nog buiten de deur bent geweest maar de Vobis zit wel degelijk in Den Bosch. Waar eerst Vogelzang Computers zat, bij de Arena en in de straat waar eerst Megapool zat.

Verwijderd

Topicstarter
tip!: Wat ik zelf altijd doe met dat soort dingen, ik noteer wat voor kleinigheden (kleine bedragen spullen) ik altijd moet hebben en als ik dan wat online bestel bijvoorbeeld een dvd-recorder dan bestel ik die kleinigheden >erbij.... dat bespaart een hoop gefiets naar de winkel en ook verzendkosten.... :)

en je voorkomt dat winkeliers zoveel geld voor jumpertjes vragen omdat ze zien dat je ze hard nodig hebt... B) 8)7 :*)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2004 20:01 ]

Pagina: 1