Toon posts:

Low Profile PCI Netwerk adapter of USB Adapter

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
beste mensen,

Ik wil voor een kleine platte desktop graag wireless op me netwerk hebben maar nu zit ik te twijfelen of ik die via een Low profile PCI adapter moet of beter kan kiezen voor USB. Naar mijn id werkt PCI beter en zit het gelijk mooi ingebouwd in je pc maar ik kan nergens bij een nederlandse internet winkel een Low profile wireless adapter vinden. Wat is jullie mening hier over en stel dat het beter is om voor PCI te gaan waar zou ik die kunnen kopen want via de pricewatch kon ik jammer genoeg niets vinden

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-02 20:53

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

De cheap ass realtek 11mbit was destijds altijd heel laag. Denk niet dat ze expliciet als low-profile vermeld worden, maar alle single chip oplossingen zijn erg laag qua PCB. Ik zou adviseren gewoon effe langs de lokale winkels te gaan en de kaarten gewoon te bekijken

Verwijderd

Of de kaart echt lowprofile is boeit niet, zolang de kaart maar laag genoeg is volstaat het om de bracket in te korten (kwestie van inkorten met een zaagje en met een vijltje een gleuf voor de schroef maken).

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-12-2025
Kippenijzer schreef op 01 oktober 2004 @ 19:05:
De cheap ass realtek 11mbit was destijds altijd heel laag. Denk niet dat ze expliciet als low-profile vermeld worden, maar alle single chip oplossingen zijn erg laag qua PCB. Ik zou adviseren gewoon effe langs de lokale winkels te gaan en de kaarten gewoon te bekijken
klopt. Ik verkoop die dingen @ werk en er zijn zat best lage pci kaartjes.

En dan kun je gewoon doen wat euss zegt. :)

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op 02 oktober 2004 @ 06:49:
Of de kaart echt lowprofile is boeit niet, zolang de kaart maar laag genoeg is volstaat het om de bracket in te korten (kwestie van inkorten met een zaagje en met een vijltje een gleuf voor de schroef maken).
heb ik op mn stage ook zitten doen met van die realtek dingetjes :)

404 Signature not found

• Insano
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-02 21:33
Asus WL-138G PCI adapter (54Mbps)
Afbeeldingslocatie: http://www.pczaak.nl/catalog/images/WRL%20NTW%20ASUS%2054Mbps%20PCI%20CARD%20WL-138G.jpg
linkje

kaartje kost 35 eurie.

[ Voor 4% gewijzigd door Insano op 02-10-2004 13:29 ]

Pagina: 1