AMD Athlon64 2800+, Asus K8V, 2x 512MB PC3200 DDR SDRAM (PMI), (2x Hitachi Deskstar 7K250 80GB (7200RPM, SATA, 8MB) Raid 0, Club3D GeForce FX5900 XT 128MB
Als ie nou voor mij bedoeld was..
Maar ontopic: heeft je vriendin nu dan ook totaal geen beltegoed meer over of valt dat mee? Ik vrees dat je er zelf erg weinig aan kan doen dan afwachten en hopen dat het stopt. ik heb er nog nooit van gehoord eigenlijk. Je weet wel zeker dat het van je vriendin is en niet één of andere lamer die je een sms-bomb stuurt en de afzender faket?
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
AMD Athlon64 2800+, Asus K8V, 2x 512MB PC3200 DDR SDRAM (PMI), (2x Hitachi Deskstar 7K250 80GB (7200RPM, SATA, 8MB) Raid 0, Club3D GeForce FX5900 XT 128MB
Nothing is a problem once you've debugged the code
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
meestal is het wel leuk om een smsje te krijgenKaassoevlee schreef op 09 oktober 2004 @ 13:58:
Krijg je nu nog steeds die SMSjes? (hoop ut niet voor je).
Ik zou je mobiel uitzetten en gewoon afwachten, misschien is het leuk dingen te gaan doen die ze vroeger deden, pimpampetten, patiencen bij kaarslicht, dat soort dingen!
"Aliena vitia in oculis habemus, a tergo nostra sunt", Seneca
Op het moment dat jij een SMSje krijgt gestuurd moet jouw toestel een ontvangstbericht terugsturen, zodat de zendmast weet dat je het SMSje ook daadwerkelijk ontvangen hebt.
Op het moment dat er ergens een storing is en dat ontvangstbericht niet teruggestuurd wordt of niet ontvangen wordt door de zendmast, blijft die het SMSje sturen.
helaas kunnen ze bij de klantenservice dit niet ook zomaar oplossen als het in die zendmast blijkt te liggen.
Voordeel is wel dat je niet bang hoeft te zijn dat je vriendin je wezenloos betaald aan die SMSjes, dat doet ze maar voor 1SMS.
Vervelend is het natuurlijk wel, maar het komt helaas wel eens voor (bij iedere provider en bij ieder toestel, hoewel bepaalde toestellen het vaker doen dan anderen).
(en als dat niet helpt even een stuk verderop bij een andere zendmast)
[ Voor 35% gewijzigd door 6killer op 09-10-2004 16:30 ]
Okee dat mag je aan mij uitleggen6killer schreef op 09 oktober 2004 @ 16:29:
Ga eens onder een zendmast staan en zet je telefoon even aan en uit.
(en als dat niet helpt even een stuk verderop bij een andere zendmast)
(En dan bedoel ik niet het GSM-netwerk van Hi!, maar de website.)
[ Voor 27% gewijzigd door pven op 09-10-2004 17:27 ]
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Nou misschien dat de zendmast gek doet, en dat hij nu alleen verbinding heeft met die zendmast. Dus als die misschien in de buurt komt van een andere dat die wel een ontvangstrapport krijgt en dus zn sms bom over is.
Ik heb geen idee of het helpt, maar t was serieus bedoeld in iedergeval, hij wordt er gek van dus kan die dat best proberen
[18:54] <Prammenhanger> |HunterPro|eet
[18:55] <Prammenhanger> lijkt best op
[18:55] <Prammenhanger> |HunterProFeet