Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Word plat gesmsst door hi

Pagina: 1
Acties:

• epjwpsvk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-05-2024
Hoi ik wil graag weten of er meer mensen zijn die de hele dag al om de minuut een sms krijgen via hi. Mijn vriendin heeft namelijk vandaag 1 sms via de site van hi gestuurd naar mij en nu krijg ik elke minuut dezelfde sms op mijn mobiel. Vriendin heeft prepaykaart van kpn en ik zelf heb abonnement van orange.
Dit is nu al 6 uur lang gaande en heb al verschillende keren met kpn gebeld. Zei zeggen dat ze ermee bezig zijn maar na 6 uur krijg ik ernstig mijn twijfels.

AMD Athlon64 2800+, Asus K8V, 2x 512MB PC3200 DDR SDRAM (PMI), (2x Hitachi Deskstar 7K250 80GB (7200RPM, SATA, 8MB) Raid 0, Club3D GeForce FX5900 XT 128MB

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Ik krijg de hele dag ook een sms met "lieve epjwpsvk, ik houd zo verschrikkelijk veel van je O+ " :(

Als ie nou voor mij bedoeld was.. :/

Maar ontopic: heeft je vriendin nu dan ook totaal geen beltegoed meer over of valt dat mee? Ik vrees dat je er zelf erg weinig aan kan doen dan afwachten en hopen dat het stopt. ik heb er nog nooit van gehoord eigenlijk. Je weet wel zeker dat het van je vriendin is en niet één of andere lamer die je een sms-bomb stuurt en de afzender faket?

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Elke minuut :? :o

Dus 60 in een uur en je hebt het al dik 6 uur dus je hebt nu zo'n 360 SMSjes minimaal gehad :? :o

[ Voor 4% gewijzigd door GGS_206 op 01-10-2004 18:41 ]

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Wie gaat dat betalen?

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Verwijderd

Ah wat lief van haar O+
Echt iedere minuut ?

• epjwpsvk
Ja je kunt via de site van hi dus een gratis sms sturen dus het kost zeker geen geld maar het lijkt erop dat er een storing is. Ik wil daarom ook weten of er nog meer mensen deze problemen hebben of dat ik de enige ben?

AMD Athlon64 2800+, Asus K8V, 2x 512MB PC3200 DDR SDRAM (PMI), (2x Hitachi Deskstar 7K250 80GB (7200RPM, SATA, 8MB) Raid 0, Club3D GeForce FX5900 XT 128MB

• Hercul3s
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-11 16:57
Misschien moet ze even nog een smsje sturen naar jou via de hi site en kijken of dat misschien helpt? Erger kan het toch niet worden.. of je krijgt straks 2 sms-jes per minuut .. 8)7

• maddog_rvo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-10 12:20
Lol heb 1 keer met hi dit probleem gehad maar dat ging maar om 10 smsjes en geen 360

• epjwpsvk
Nou bij mij is het nog steeds raak. Leuk al die reacties maar dit is niet normaal meer. Ik merk overigens intussen wel dat er eigenlijk niemand anders last heeft van dit probleem en dus heeft het bij kpn natuurlijk geen hoge prioriteit op het op te lossen. Heel erg klantvriendelijk. :(

• DaRealRenzel
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-11 12:51

DaRealRenzel

Overtuigd Dipsomaan

Klaag ze aan wegens 'Harrassment '?

Nothing is a problem once you've debugged the code

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Krijg je nu nog steeds die SMSjes? (hoop ut niet voor je :) ).

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• Ghannes
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-11 22:03
Kaassoevlee schreef op 09 oktober 2004 @ 13:58:
Krijg je nu nog steeds die SMSjes? (hoop ut niet voor je :) ).
meestal is het wel leuk om een smsje te krijgen 8)7

• Yofresh
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Je kan tenminste niet zeggen dat je vriendin geen aandacht aan je besteed :)

Ik zou je mobiel uitzetten en gewoon afwachten, misschien is het leuk dingen te gaan doen die ze vroeger deden, pimpampetten, patiencen bij kaarslicht, dat soort dingen!

"Aliena vitia in oculis habemus, a tergo nostra sunt", Seneca

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

De reden dat je ze krijgt is nog wel enigszins te verklaren.

Op het moment dat jij een SMSje krijgt gestuurd moet jouw toestel een ontvangstbericht terugsturen, zodat de zendmast weet dat je het SMSje ook daadwerkelijk ontvangen hebt.

Op het moment dat er ergens een storing is en dat ontvangstbericht niet teruggestuurd wordt of niet ontvangen wordt door de zendmast, blijft die het SMSje sturen.
helaas kunnen ze bij de klantenservice dit niet ook zomaar oplossen als het in die zendmast blijkt te liggen.

Voordeel is wel dat je niet bang hoeft te zijn dat je vriendin je wezenloos betaald aan die SMSjes, dat doet ze maar voor 1SMS.

Vervelend is het natuurlijk wel, maar het komt helaas wel eens voor (bij iedere provider en bij ieder toestel, hoewel bepaalde toestellen het vaker doen dan anderen).

• 6killer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-11 14:39
Ga eens onder een zendmast staan en zet je telefoon even aan en uit.
(en als dat niet helpt even een stuk verderop bij een andere zendmast)

[ Voor 35% gewijzigd door 6killer op 09-10-2004 16:30 ]

• Matthijs
  • Laatst online: 03-07 12:24
6killer schreef op 09 oktober 2004 @ 16:29:
Ga eens onder een zendmast staan en zet je telefoon even aan en uit.
(en als dat niet helpt even een stuk verderop bij een andere zendmast)
Okee dat mag je aan mij uitleggen :D ;)

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Dit ligt aan Hi!, daar hebben ze wel eens vaker last van (voornamelijk rond de jaarwisseling).

(En dan bedoel ik niet het GSM-netwerk van Hi!, maar de website.)

[ Voor 27% gewijzigd door pven op 09-10-2004 17:27 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• 6killer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-11 14:39
EvilTuinHekje schreef op 09 oktober 2004 @ 16:54:
[...]

Okee dat mag je aan mij uitleggen :D ;)
Nou misschien dat de zendmast gek doet, en dat hij nu alleen verbinding heeft met die zendmast. Dus als die misschien in de buurt komt van een andere dat die wel een ontvangstrapport krijgt en dus zn sms bom over is.

Ik heb geen idee of het helpt, maar t was serieus bedoeld in iedergeval, hij wordt er gek van dus kan die dat best proberen ;)

• CyeZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 03:41

CyeZ

Vroem vroem!!!

Een vriend van mij heeft eens een soortgelijk iets gehad, maar dan met vodafone. Hij kreeg als advies om tijdelijk even over te schakelen naar een ander netwerk en weer terug. En dat hielp bij hem toen ook.

[18:54] <Prammenhanger> |HunterPro|eet
[18:55] <Prammenhanger> lijkt best op
[18:55] <Prammenhanger> |HunterProFeet

Pagina: 1