Toon posts:

Asus P4P800S-E Deluxe, i848P vraagjes

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoi

past daar een pentium 3.0 ghz prescot prossesor op en is deze dan ook overclock baar
tevens de vraag past er pc 2700 geheugen op en wat gebeurt daar mee is als ik me proccesor wil overclocken

mvg

jeroen

Verwijderd

prescott 3.0 past op een p4p800s-e deluxe, pc2700 kán er ook op, maar raad ik je niet aan omdat je geheugen dan lager moet draaien dan je processor :) k zou gewoon pc3200 kopen, is niet veel duurder :)
en overclocken moet kunnen, over hoever kan ik je geen garanties geven, maar 3,5 is waarschijnlijk zo gek nog niet :)

behalve dat overclocken had je t opzich allemaal van de asus site af kunnen halen, overclocken had je van google en GoT zo kunnen vinden lijkt me toch :)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Jouw topicstart is vrij waardeloos. Ik had het minstens 3x moeten herlezen om achter te komen wat je nou allemaal wel niet wil weten. Verder zie ik nul komma nul inzet/research in jouw topicstart terug. Wát heb je al uitgezocht? Er is namelijk vrij makkelijk informatie te vinden op de Asussite en via de FAQ van dit subforum. Voor de rest kun je de FAQ van Die-Hard Overclocking & Cooling doornemen om jezelf overclocking basics aan te leren :)

Overbodig topic, dicht dus.

Dit topic is gesloten.