Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[NIS 2005] Wil bericht verzenden via Outlook?

Pagina: 1
Acties:

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:09

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Topicstarter
Van de week NIS 2005 (full version, zonder meegeleverde support ;) ) geinstalleerd. Om vervolgens iedere keer na ca een minuut of 5 na het opstarten een melding te krijgen dat Outlook niet is ingesteld en niet kan voldoen aan het berichtverzoek. Daarbij de mededeling of ik maar ff Outlook wil instellen. En daar peins ik dus niet over - al mijn email loopt webbased, en dat moet het ook vooral blijven doen :) Als ik geen SMPT client instel, kan iets als blaster ook geen effect hebben bij mij :)
NIS werk verder wel perfect :)
In de taakbalk zie ik bij de popup die ik krijg duidelijk een icoon van NIS staan - zo'n half geel / wit vierkant icoon. Dus ben in NIS al aan de slag gegaan...Antispam enzo uitgezet, client uitgevinkt waarmee NIS moet integreren (had al OE een keer opgestart, ook dat mocht niet baten)...niks lost het op, blijf die melding krijgen.

Verder sysspecs: XP SP2, clean install (afgelopen week gedaan), volledig up 2 date qua NIS 2005 en windows, spyware free (spy sweeper vind niks meer als een stel verdwaalde cookies iig), virusvrij.

Is er iemand die dit probleem ook heeft gehad? Of die weet waar dit vandaan komt? En vooral: hoe ik het weg krijg? :Y)

Edit: Bij deze de foutmelding (hoop dat het de layout niet vern**kt):

Afbeeldingslocatie: http://img2.exs.cx/img2/6178/naamloosfouteagle.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door The Eagle op 01-10-2004 19:40 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Hispanic
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-07 15:06
Hmm ja dit probleem had ik ook bij Norton Antivirus 2004.... Zowel bij Outlook Express als Outlook.. ligt er maar net aan welke client als standaard stond ingesteld.

Sinds de installatie van Mozilla Thunderbird heb ik er vreemd genoeg geen last meer van. :/

Gek he?

• The Eagle

The Eagle

Topicstarter
Hispanic schreef op 01 oktober 2004 @ 19:10:
Hmm ja dit probleem had ik ook bij Norton Antivirus 2004.... Zowel bij Outlook Express als Outlook.. ligt er maar net aan welke client als standaard stond ingesteld.

Sinds de installatie van Mozilla Thunderbird heb ik er vreemd genoeg geen last meer van. :/

Gek he?
Tsja, dat het aan de mailclient lag had ik ook al begrepen ;) Maar wat probeert NIS te doen dan :? Hoezoe moet er ineens een bericht verstuurd worden?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

NIS kijkt blijkbaar naar wat je hier ingevuld hebt...

Afbeeldingslocatie: http://www.alt-92.net/zooi/nis2k5.jpg

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• The Eagle

The Eagle

Topicstarter
BackSlash32 schreef op 01 oktober 2004 @ 21:05:
NIS kijkt blijkbaar naar wat je hier ingevuld hebt...

[afbeelding]
HM da's een hele goeie. Ik heb die setting nu gemaakt....es kijken of dat gaat helpen. Stond idd Outlook geselecteerd bij mij...nu dus niet meer...ga straks ff rebooten...laat wel weten of het gelukt is :)

Ok dat werkt dus niet...staat hotmail ingesteld maar nog steeds wil NIS kennelijk "iets" verzenden. Iemand anders nog nuttige suggesties (behalve toch maar een uitgaande SMTP-server instellen) ?

[ Voor 20% gewijzigd door The Eagle op 02-10-2004 19:47 ]

• The Eagle

The Eagle

Topicstarter
Schop!

• The Eagle

The Eagle

Topicstarter
OK...probleem is opgelost, dwz, nadat ik Outlook voor de eerste keer had gestart, aangegeven had dat Outlook NIET de standaard e-mail- en berichtenclient moest zijn, en ik verder ook geen account of niks aangemaakt had. En bij de popup van NIS aan had gegeven dat ik geen integratie wilde met Outlook. Dat was kennelijk dus de oplossing.

Blijft mijn nog steeds de vraag of NIS ongemerkt een mailtje wil versturen. Weet iemand dit :?

• pelican
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

pelican

The_Eagle schreef op woensdag 06 oktober 2004 @ 12:22:
Blijft mijn nog steeds de vraag of NIS ongemerkt een mailtje wil versturen. Weet iemand dit :?
Het is al een oud topic, maar ik had dit probleem deze week ook. Ben dus benieuwd of iemand antwoord heeft op bovenstaande vraag.
Pagina: 1