Van de week NIS 2005 (full version, zonder meegeleverde support
) geinstalleerd. Om vervolgens iedere keer na ca een minuut of 5 na het opstarten een melding te krijgen dat Outlook niet is ingesteld en niet kan voldoen aan het berichtverzoek. Daarbij de mededeling of ik maar ff Outlook wil instellen. En daar peins ik dus niet over - al mijn email loopt webbased, en dat moet het ook vooral blijven doen
Als ik geen SMPT client instel, kan iets als blaster ook geen effect hebben bij mij 
NIS werk verder wel perfect
In de taakbalk zie ik bij de popup die ik krijg duidelijk een icoon van NIS staan - zo'n half geel / wit vierkant icoon. Dus ben in NIS al aan de slag gegaan...Antispam enzo uitgezet, client uitgevinkt waarmee NIS moet integreren (had al OE een keer opgestart, ook dat mocht niet baten)...niks lost het op, blijf die melding krijgen.
Verder sysspecs: XP SP2, clean install (afgelopen week gedaan), volledig up 2 date qua NIS 2005 en windows, spyware free (spy sweeper vind niks meer als een stel verdwaalde cookies iig), virusvrij.
Is er iemand die dit probleem ook heeft gehad? Of die weet waar dit vandaan komt? En vooral: hoe ik het weg krijg?
Edit: Bij deze de foutmelding (hoop dat het de layout niet vern**kt):
NIS werk verder wel perfect
In de taakbalk zie ik bij de popup die ik krijg duidelijk een icoon van NIS staan - zo'n half geel / wit vierkant icoon. Dus ben in NIS al aan de slag gegaan...Antispam enzo uitgezet, client uitgevinkt waarmee NIS moet integreren (had al OE een keer opgestart, ook dat mocht niet baten)...niks lost het op, blijf die melding krijgen.
Verder sysspecs: XP SP2, clean install (afgelopen week gedaan), volledig up 2 date qua NIS 2005 en windows, spyware free (spy sweeper vind niks meer als een stel verdwaalde cookies iig), virusvrij.
Is er iemand die dit probleem ook heeft gehad? Of die weet waar dit vandaan komt? En vooral: hoe ik het weg krijg?
Edit: Bij deze de foutmelding (hoop dat het de layout niet vern**kt):
[ Voor 6% gewijzigd door The Eagle op 01-10-2004 19:40 ]
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)