[SIM] Sim kaart vol, geen access

Pagina: 1
Acties:

• C4M1
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-02-2022

C4M1

3x Denken, 1x Doen

Topicstarter
Ik heb sinds kort een nieuw abonnement met nieuwe SIM-kaart. (overgestapt van KPN -> Vodafone). Ik heb met mn nieuwe SIM kaart een probleem. Kan een aantal functies nml niet bedienen. Als ik via het menu van mn Samsung A300 berichten wil lezen krijg ik de melding: SMS Service Initialisatie. Ik kan geen berichten openen en/of schrijven. Mn SIM kaart is bovendien vol qua berichten, dus dit is erg vervelend. De klantenservice van Vodafone wist hier geen antwoord op te geven. Ik heb het nummer van de Samsung helpdesk gekregen maar die is momenteel niet bereikbaar, bovendien is het een 0900 nummer dus wilde ik eerst eens vragen of iemand hier ervaring mee heeft. Gaat het hier om een SIM probleem, of ligt het wellicht aan mn telefoon? Ik zal straks de SIM van mn vriendin ook eens proberen om te kijken of ik daarbij wel toegang tot de mn SMS diensten heb, om in elk geval het 2e probleem te kunnen elimineren.

Orange & Red

• C4M1
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-02-2022

C4M1

3x Denken, 1x Doen

Topicstarter
Hmm, vandaag nog maar eens de simkaart verwijderd en opnieuw erin geplaatst. Probleem lijkt te zijn verholpen. Enigzins mysterieus, omdat ik ditzelfde ritueel al meermalen had uitgevoerd. Redelijk voor de hand liggend nml....slotje dus maar ;)

Orange & Red