Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Onlangs heb ik deze bluetooth headset aangeschaft. Als ik hem heb gepaird met mijn SE T68i is er geen probleem, maar gepaird met mijn 8910 hoor ik in mijn headset wat ik op de telefoon intoets. Dus als ik door de menu's van het toestel blader, hoor ik bij elke toets die ik beroer een vrij irritant piepje in de headset. Ik heb begrepen dat er twee bluetooth protocollen of profielen zijn, headset en handsfree, en meen me te herinneren dat Nokia een ander protocol of profiel gebruikt(e) dan Sony Ericsson. Wat ik me afvraag is of de oorzaak van die piepjes hierin ligt dat Nokia een bepaald profiel gebruikt, m.a.w. dat dit probleem bij alle toestellen (Nokia of enig ander merk) met dit bepaalde profiel zal spelen, of is er een andere verklaring voor? En zijn er mensen die hun ervaringen met deze headset en de Nokia 6230 willen delen?

• SambalBij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:54

SambalBij

We're all MAD here

Ik heb een HBH-35 in combinatie met een Nokia 6230, en daarmee heb ik geen rare piepjes in de menus.
Als de headset enige tijd (aantal seconden) niet is gebruik dan wordt de verbinding verbroken. Als ie dan weer verbinding maakt, omdat de telefoon er geluid heen stuurt (zoals bijv. de toetsgeluiden van het bladeren in het menu) dan geeft de headset een piep dat ie weer verbinding heeft met het toestel, en hoor ik verder de normale toetsdruk-piepjes van de telefoon.

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself