Ik heb zo'n beetje alle topics over ac'97 onboard geluid gelezen, maar ik kon geen antwoord op mijn vraag vinden.
Ik heb het volgende systeem:
Asus A8V Deluxe/Wifi socket 939
Amd 64 3500+ 2.2Ghz (gekoeld door Zalman 7000B-CU
)
Asus AX800Pro 256MB TVD
Maxtor 200Gb Sata
1024Mb DDR pc3200 400Mhz
en dat was het geloof ik....
En nu mijn probleem!:
Op de A8V zit 7.1 geluid van AC'97.
Ik heb speakers van Creative (4.1) die het op mijn oude systeem nog perfect doen.
Op mijn nieuwe systeem komt er uit de rechter speaker voor echter geen tot minimaal geluid uit. Als ik in het programma van dat AC'97 zo'n speakertest doe, dan geeft hij een fout voor de voorspeakers.
What the hell?????
Ik weet zeker dat het niet aan mijn boxen ligt, want ze doen het op mijn oude systeem dus wel. En als ik de rear speakers aansluit aan de "voor output", dan geeft ie dezelfde fout en komt er geen geluid uit mijn rechter achter speaker....
Betekent dit dat mn onboard geluidskaart kapot is, of is het hopelijk iets anders. Ik heb mn systeem pas drie dagen en heb er niets vaags mee gedaan.
Ik hoop dat iemand me kan helpen
Ik heb het volgende systeem:
Asus A8V Deluxe/Wifi socket 939
Amd 64 3500+ 2.2Ghz (gekoeld door Zalman 7000B-CU
Asus AX800Pro 256MB TVD
Maxtor 200Gb Sata
1024Mb DDR pc3200 400Mhz
en dat was het geloof ik....
En nu mijn probleem!:
Op de A8V zit 7.1 geluid van AC'97.
Ik heb speakers van Creative (4.1) die het op mijn oude systeem nog perfect doen.
Op mijn nieuwe systeem komt er uit de rechter speaker voor echter geen tot minimaal geluid uit. Als ik in het programma van dat AC'97 zo'n speakertest doe, dan geeft hij een fout voor de voorspeakers.
What the hell?????
Ik weet zeker dat het niet aan mijn boxen ligt, want ze doen het op mijn oude systeem dus wel. En als ik de rear speakers aansluit aan de "voor output", dan geeft ie dezelfde fout en komt er geen geluid uit mijn rechter achter speaker....
Betekent dit dat mn onboard geluidskaart kapot is, of is het hopelijk iets anders. Ik heb mn systeem pas drie dagen en heb er niets vaags mee gedaan.
Ik hoop dat iemand me kan helpen