Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Nou jah hoger dan 1050 heb ik uhm wel draaien maar hmm denk dat 1,2 Ghz toch wat hoog gegrepen is ... * Ordilogicus Duron 800@1061
I think therefor I am ... I think
Verwijderd
kheb er wel gezien met 1167 ofzo =DDD
Maar nog geen boven de 1,2 Gig...
is ook wel HEEEEEEEEEl erug veel he =)
Maar nog geen boven de 1,2 Gig...
is ook wel HEEEEEEEEEl erug veel he =)
zal dat misschien wel mogelijk worden met die Nieuwe 266mhz mobo's?
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Verwijderd
Nee, die cpu gaat gewoon niet verder. Er is getest met een peltier door Tom geloof ik en hij kwam tot 1067 ofzo.
1103Mhz gehaald 
Maareuh even een klein fabeltje uit de wereld helpen: De duron gaat niet werken op 266Mhz, maar op 200Mhz blijven. Ook de opvolger doet dat, men heeft blijkbaar bij AMD bedacht dat het verschil tussen de Tbird en Duron te klein is.
Beetje een celeron verhaal dus... Neemt niet weg dat het misschien wel kan
Maareuh even een klein fabeltje uit de wereld helpen: De duron gaat niet werken op 266Mhz, maar op 200Mhz blijven. Ook de opvolger doet dat, men heeft blijkbaar bij AMD bedacht dat het verschil tussen de Tbird en Duron te klein is.
Beetje een celeron verhaal dus... Neemt niet weg dat het misschien wel kan
Bericht hierboven
Die 600Mhz Durons zijn nog het best te overclocken en die zie je dan ook geregelt op 1150Mhz draaien..Ken je nagaan, voor eenpiekie of 150,-
MSI K7T266 Pro2 RU, XP 2400+@2600+ 52Gr stressed. Aopen HQ08 gemod met div Panaflo fans, Case 43 Gr. Sapphire Radeon 9500 Pro 330@310 Catlist 3.4, Compaq 8020 TFT 18,1" DVI, 768Mb Crucial@CAS 2-2T-5T-2T-4way, 2*Maxtor D740X-6L Raid
Hier heb ik er 1 zie onder,dus rotsstabiel op 1087 enne keurig booten boven de 1100 mhz maar mooi niet stabiel
. Het lijkt me ook erg sterk dat iemand een duron zo ver kan opvoeren zonder een voltage mod of sow, dan moet je al gaan denken aan een vcore van 2.05 of 2.10
HOT
Nou de opvolger van de Duron gaat waarschijnlijk wel een 133x2=266 bus krijgen, alleen een stuk later, dus das weer zuur, maar weer mooi meegenomen voor als je net een nieuw mobo hebt, dan kan die nieuwe er ook nog op, tot op zekere hoogte (max multiplier)
Breek je nek voorzichtig
Pagina: 1