Ik heb besloten na enkele opdrachten te hebben gekregen, thuis een video set te gaan maken.
Ik ga hierop monteren met AVID.
Ik ben nu bezig met de hardware die allemaal aangeschaft moet gaan worden, en ik wou graag jullie hulp daarbij, ik heb al gezocht maar topic's van 2 jaar oud zijn niet meer zo relevant
Ik heb nu de volgende dingen op papier staan:
- extra beeldscherm (de zelfde als ik nu heb)
- extra geheugen (1024)
- cd-rw/dvd brander (ik kwam in de pricewatch een cd-rw/dvd combo drive tegen, dit houd in dat het 2 in 1 is neem ik aan?)
- tv card
- video card met vhs uitgang
- video recorder
- Hifi set + dvd speler (welke?, hij moet goed geluid hebben maar zo goedkoop mogelijk zijn)
- grote tv (heb nu alleen een kleintje van 30cm) ivm met het afspelen voor een klant
ik heb ong. een bedrag van 500-800 euro tot mijn beschikking
Zijn er nog dingen die ik mis? en welke producten zouden jullie nemen?
Ik heb nu een abit KR7A-RAID
en een winfox (leadtek) videocard (kan even niet vinden welke)
en volgens mij een atlon 1700
(ben niet zo goed in de producten die ik heb
maar zal het binnenkort even na vragen.
Ik ga hierop monteren met AVID.
Ik ben nu bezig met de hardware die allemaal aangeschaft moet gaan worden, en ik wou graag jullie hulp daarbij, ik heb al gezocht maar topic's van 2 jaar oud zijn niet meer zo relevant
Ik heb nu de volgende dingen op papier staan:
- extra beeldscherm (de zelfde als ik nu heb)
- extra geheugen (1024)
- cd-rw/dvd brander (ik kwam in de pricewatch een cd-rw/dvd combo drive tegen, dit houd in dat het 2 in 1 is neem ik aan?)
- tv card
- video card met vhs uitgang
- video recorder
- Hifi set + dvd speler (welke?, hij moet goed geluid hebben maar zo goedkoop mogelijk zijn)
- grote tv (heb nu alleen een kleintje van 30cm) ivm met het afspelen voor een klant
ik heb ong. een bedrag van 500-800 euro tot mijn beschikking
Zijn er nog dingen die ik mis? en welke producten zouden jullie nemen?
Ik heb nu een abit KR7A-RAID
en een winfox (leadtek) videocard (kan even niet vinden welke)
en volgens mij een atlon 1700
(ben niet zo goed in de producten die ik heb