Toon posts:

creative sound blaster audigy LS of 2 zs

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
is dit een goei geluidskaartje voor games enal?
ik zat tetwijfelen tussen deze en de audugy 2 maar die is 7.1 maar dat heb ik niet nodig omdat ik toch 5.1 heb.
maar op de audigy 2 zit thx geluid en op de LS niet is dat groot verschil?

heb al wat gegoogeld maar niet veel wijzer geworden.

alvast bedankt.

Verwijderd

Het voordeel van THX is dat je het compleet aan je eigen omgeving kan aanpassen. Stel je voor dat je een setupje maakt in je kamer en je kan je boxen op de een of andere manier niet gelijk zetten, je kan dan dmv kalibratie van je speakers het wel gelijk krijgen. Is maar even een klein voorbeeldje, zou je ook kunnen doen als je bv iets minder hoort aan 1 kant of je bank/stoel staat dichter bij de rechterbox etc!
Het is net hoeveel geld je wil uitgeven voor een geluidskaart, wie weet wil je op termijn toch een 7.1 setup en dan heb je de mogelijkheden. Ook iets wat op de Audigy 2 zs zit is dvd-audio, hier en daar komt er steeds meer uit voor dvd-audio en persoonlijk ben ik hier helemaal weg van, maar nogmaals als je dit alles niet nodig hebt dan heeft het ook geen reden om aan te schaffen.
Beidde kaarten zijn erg goed voor het gamen, ze ondersteunen allebei EAX dus je zit wat dat betreft wel goed. Succes en veel plezier met je keuze! :)

Verwijderd

Kijk op Creative.com voor de verschillen en vervolgens kun je simpel met de search hier op het forum bekijken of het verschil is wat jij denkt en dus of dat relevant voor je is. Dat is zo ingewikkeld niet. :)

Neem ook dit eens door: Audio, Video & HiFi forum policy - Het regime

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2004 12:35 ]

Dit topic is gesloten.