[NT4] Bevoegheid installeren drivers

Pagina: 1
Acties:

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-04 15:17
Hallo,

Ik ben op het moment bezig drivers te installeren op een laptop (fujitsu lifebook 565tx) alleen wil het niet echt vlotten.

Hij installeerd de drivers en daarna komt ie met de volgende melding:
'De stuurprogramma's zijn niet geinstalleerd. Wellicht hebt u niet de bevoegdheid om een nieuw stuurprogramma te installeren.' En vervolgens kan ik alleen op OK klikken :/

Ik heb al verschillende drivers geinstalleerd.

Ben als administrator ingelogd dus aan mijn bevoegdheden kan het ook niet liggen.

Het gaat om windows NT4 met alle mogelijke updates (sp6a + nog zooi security updates)

Als iemand dit probleem kent.. alle hulp is welkom :D

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 02:38

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Aangezien je nog op NT4 werkt heeft de beheerder van het grote boze bedrijf waar je werkt welicht policy's gezet? Of de driver is gewoon niet bedoelt voor NT4? wat voor driver gaat het om?

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-04 15:17
(beetje late reactie door verschillende oorzaken)

Het is een laptop voor privé gebruik met een clean install. Ik heb iets van 4 verschillende drivers geprobeerd van driverguide maar krijg geen 1 aan de praat en ben als administrator ingelogd.

Toen heb ik de hoop maar opgegeven en verder gezocht, en het blijkt dat als je de bios update van de laptop dat je dan gewoon windows 98 kan installeren waardoor als het goed is het beeldscherm automatisch gedetecteerd wordt.
Dus ik heb volgens de goeie wijze het bios proberen te updaten, maar zodra ie met het updaten begint zegt ie dat het geen fujitsu lifebook is en dus kapt ie ermee. Terwijl het er natuurlijk wel 1 is :/

Ik zal ff kijken om welke drivers het ook alweer gaat van die vid kaart.

Edit: Als ik via wcpuid kijk dan zegt ie dat er een neomagic 128ZV chip in zit.

Edit2: Het lag er toch aan dat het geen goeie drivers waren, heb inmiddels de goeie gevonden en hier naartoe geupload: http://members.driverguid...n=summary&driverid=249100
voor het geval dat iemand die drivers nog nodig heeft voor nt4 :)

[ Voor 21% gewijzigd door spokje op 30-10-2004 17:54 ]