Na installatie van office 2003 werkt alles nog helemaal.
na aantal keren een programma opstarten. dan komt de volgende error.
nu heb ik redelijk op internet gezocht, maar kom steeds bij windows 2k of win9x topics uit. en dit is op een machine met Windows XP Pro SP1.
De error is alsvolgt:
Titel: Microsoft Office Small Business Editie 2003
Inhoud: Fout 1402. Setup kan registersleutel HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\11.0\Common niet openen.
Vervolgens als je op OK klikt. dan krijg je de melding dat office niet gestart kan worden omdat hij bepaalde bestanden zou moeten installeren. Dan krijg je het advies Office opnieuw te installeren(zeer logische oplossing) dus dat doen we dan maar. Na re-install beginnen we alleen weer van voren af aan.
Nu heb ik al een heleboel geprobeerd, zoals
-installen en updates installeren.
-installen zonder de updates
-alle onderdelen van office installeren
-office herstel draaien(maar dan krijg ik ook error 1402)
Ik ben hier nu al een aantal dagen mee bezig. aangezien een redelijk aantal keren opstarten duurt voordat deze error zich voor doet, met opstarten bedoel ik overigens het opstarten van een office programma, het zij outlook/word/excel.
Hoop dat jullie me kunnen helpen.
Greetings eMeester,
na aantal keren een programma opstarten. dan komt de volgende error.
nu heb ik redelijk op internet gezocht, maar kom steeds bij windows 2k of win9x topics uit. en dit is op een machine met Windows XP Pro SP1.
De error is alsvolgt:
Titel: Microsoft Office Small Business Editie 2003
Inhoud: Fout 1402. Setup kan registersleutel HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\11.0\Common niet openen.
Vervolgens als je op OK klikt. dan krijg je de melding dat office niet gestart kan worden omdat hij bepaalde bestanden zou moeten installeren. Dan krijg je het advies Office opnieuw te installeren(zeer logische oplossing) dus dat doen we dan maar. Na re-install beginnen we alleen weer van voren af aan.
Nu heb ik al een heleboel geprobeerd, zoals
-installen en updates installeren.
-installen zonder de updates
-alle onderdelen van office installeren
-office herstel draaien(maar dan krijg ik ook error 1402)
Ik ben hier nu al een aantal dagen mee bezig. aangezien een redelijk aantal keren opstarten duurt voordat deze error zich voor doet, met opstarten bedoel ik overigens het opstarten van een office programma, het zij outlook/word/excel.
Hoop dat jullie me kunnen helpen.
Greetings eMeester,
LR AWD WIT ZWART 19" | Order: 4-10 | RN 14-10 | VIN | 27-11 | PICKUP 20-12