Toon posts:

Monitor met ingebouwde speakers

Pagina: 1
Acties:
  • 220 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil misschien om het aantal kabels te beperken een nieuwe monitor kopen met (goede) ingebouwde speakers.

Alle maten en merken zijn inbegrepen. Het liefst wil ik een goede 17" voor internet en spelletjes. De kwaliteit van de speakers moeten beter zijn dan de goedkoopste losse computer speakers.

• seppie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-08-2025

seppie

Wie anders?

Dat raad ik je toch af hoor...

Dan heb je van die speakers in je monitor die alleen maar windows geluiden kunnen maken en meer niet, dat zou zonde zijn...

En voor die extra snoeren moet je je echt niet druk maken hoor..

Don't You stare there, Operate!

Verwijderd

Topicstarter
Ik maak me geen zorgen.. maar me vriendin wel :(

Verwijderd

Op zaterdag 30 december 2000 13:02 schreef seppie het volgende:
Dat raad ik je toch af hoor...

Dan heb je van die speakers in je monitor die alleen maar windows geluiden kunnen maken en meer niet, dat zou zonde zijn...

En voor die extra snoeren moet je je echt niet druk maken hoor..
Wat is dit nu voor flauwe kul hij heeft het over speakers aan zijn monitor en niet over een geluidskaart ik heb zelf een philips brilliance gehad en daar zaten de boxen aan de zijkant en een goed geluid, uiteraard niet te vergelijken met losse boxen met een booster maar toch een zeer goed geluid, als je niet zo veel eisen stelt aan het geluid of je kan het geluid toch niet keihard zetten dan is dat een goed alternatief.:Z

• seppie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-08-2025

seppie

Wie anders?

Oh, dat is iets heel anders dan..

Ik dacht al, een echte wijze tweaker denkt niet aan al die snoeren achter zijn comp.

In dat geval.
Uhm, ik weet wel een IIyama 19" (A902MT) die boxen in zich heeft (in de voet + USB hub), maar dat is dan een 19"...

Kijk gewoon ff op sites van LG, Philips en Sony ofzo, daar vind je genoeg monitoren met Ingebouwde speakers..

highscreen heeft ook een groot assortiment met ingebouwde speakers in je monitor..

Don't You stare there, Operate!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Die IIyama speakertjes lijken me wel erg klein. Mijn broer heeft een (al wat ouder) LG Studioworks scherm en het geluid dat daar uitkomt is helemaal zo slecht niet (beter dan de goedkoopste computerspeakers in ieder geval).

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan de site van LG niet vinden :'( ben ik nu dom ??

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:38

4POX

Everybody is wired

AKA Rinkel weblog

• TB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-09-2025

TB

pompiedom

Ik heb zelf een Belina 103010, ook met speakertjes :r (gebruik ik gelukkig niet).

Ik heb ze een keer aangesloten... Het geluid is eigenlijk alleen voor Windows-geluidjes, meer niet. Wordt het een beetje volume, begint het beeld te trillen en treed er al snel vervorming op.
Verder is het frequentie-bereik erg beperkt...
Pagina: 1