Ik heb een probleempje met de keyboard en muis op een Win2k Server van een bedrijf waarbij ik stageloop. Sinds ik de keyboard en muis heb getest op de nieuwe server(staat nog niet aangesloten op netwerkt), waarbij zowel de keyboard als de muis geen problemen opleverde, en daarna weer terug aansloot op de oude server, zowel de keyboard als de muis niet meer functioneerden.
Een restart is al geprobeerd, maar zonder enig succes, terwijl diezelfde muis en keyboard nog wel gewoon functioneren op andere PC's.
Kan dat liggen aan de PS/2 ports van de oude server, dat ze gewoon versleten zijn (server is maar een p3 1ghz, tamelijk oud al, overige specs zijn me weinig bekend.), of ligt het aan wat anders?
Een restart is al geprobeerd, maar zonder enig succes, terwijl diezelfde muis en keyboard nog wel gewoon functioneren op andere PC's.
Kan dat liggen aan de PS/2 ports van de oude server, dat ze gewoon versleten zijn (server is maar een p3 1ghz, tamelijk oud al, overige specs zijn me weinig bekend.), of ligt het aan wat anders?