Hallo,
Als ik het spel Transport Giant heb geïnstalleerd op mijn PC en ik wil het spel opstarten, krijg ik een melding van de automatische config dat mijn VGA kaart niet compatible zou zijn, voor het spel.
Als ik dan handmatig mijn VGA kaart selecteer in die configurator, start het spel wel op, maar werkt de main menu pagina niet.
Ik zie alle menuopties wel, maar de achtergrond is totaal verpest. Ik zie een groen landschap, met allerlei wegen en sporen, maar voor de rest helemaal niks.
Als ik de menu opties wil selecteren, gebeurd er helemaal niks. Mijn muisaanwijzer verdwijnt wanneer ik mijn muis beweeg.
Wat heb ik allemaal al gedaan:
- Transport Giant opnieuw geïnstalleerd
- FAQ van Transport Giant op CD en op de website bekeken ( mijn probleem komt daarin niet voor )
- Mailtje gestuurd naar JoWood ( makers Transport Giant ) -> geen reactie gekregen !
- Nieuwe drivers van VGA kaart gedownload en geïnstalleerd
- Spel van me HD afgeknikkerd uit pure frustatie
Sysspecs:
- Intel P4 2.8 GHz HT
- 1024 MB DDR-400
- MSI NX6800-TD 128 MB vga kaart ( laatste drivers )
- Soundblaster Live 5.1 ( laatste drivers )
- Windows XP Pro NL incl SP2 ( met SP1 werkte het spel OOK niet.. Zonder enige SP werkt het spel ook niet )
- Originele CD van Transport Giant ( geen copy, clone, of wat voor illegaals dan ook )
Voor meer specs, kun je onder mijn post vinden..
Wie o wie weet er wat ik nog meer kan doen !
Windows XP Pro opnieuw installeren is GEEN optie !!!
Thx in advance !
Als ik het spel Transport Giant heb geïnstalleerd op mijn PC en ik wil het spel opstarten, krijg ik een melding van de automatische config dat mijn VGA kaart niet compatible zou zijn, voor het spel.
Als ik dan handmatig mijn VGA kaart selecteer in die configurator, start het spel wel op, maar werkt de main menu pagina niet.
Ik zie alle menuopties wel, maar de achtergrond is totaal verpest. Ik zie een groen landschap, met allerlei wegen en sporen, maar voor de rest helemaal niks.
Als ik de menu opties wil selecteren, gebeurd er helemaal niks. Mijn muisaanwijzer verdwijnt wanneer ik mijn muis beweeg.
Wat heb ik allemaal al gedaan:
- Transport Giant opnieuw geïnstalleerd
- FAQ van Transport Giant op CD en op de website bekeken ( mijn probleem komt daarin niet voor )
- Mailtje gestuurd naar JoWood ( makers Transport Giant ) -> geen reactie gekregen !
- Nieuwe drivers van VGA kaart gedownload en geïnstalleerd
- Spel van me HD afgeknikkerd uit pure frustatie
Sysspecs:
- Intel P4 2.8 GHz HT
- 1024 MB DDR-400
- MSI NX6800-TD 128 MB vga kaart ( laatste drivers )
- Soundblaster Live 5.1 ( laatste drivers )
- Windows XP Pro NL incl SP2 ( met SP1 werkte het spel OOK niet.. Zonder enige SP werkt het spel ook niet )
- Originele CD van Transport Giant ( geen copy, clone, of wat voor illegaals dan ook )
Voor meer specs, kun je onder mijn post vinden..
Wie o wie weet er wat ik nog meer kan doen !
Windows XP Pro opnieuw installeren is GEEN optie !!!
Thx in advance !