Heeft iemand ervaring met deze dingen??? Ik wil namelijk mijn programmatje " beamused" gebruiken om mijn winamp te besturen via mijn telefoon. Om dit te kunnen moet ik een USB-blauwtand in mijn pc hebben....weet iemand waar ik die koop en hoe die dingen werken?? zijn er problemen mee etc etc
Funprice heeft ze,
Norrod heeft ze.
en ze zullen ogetwijfelt in de PW staan.
Norrod heeft ze.
en ze zullen ogetwijfelt in de PW staan.
offtopic:
zoek eens op blue tooth dan vind je een stuk meer info dan bij zoeken naar blauw tand
zoek eens op blue tooth dan vind je een stuk meer info dan bij zoeken naar blauw tand
[ Voor 44% gewijzigd door Sosabowski op 01-10-2004 14:48 ]
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. -- Bertrand Russell
Verwijderd
iedere PC winkel heeft bluetooth usb apparaatjes.. je zou zelfs de kijkshop in kunnen lopen 
Ik heb er een van trust; de bt180 ( class 1 ) en die doet het prima...
Normaal geloof ik niet zo in trust met die goedkope 'rommel' maar aan zo'n bluetooth ding kunnen ze weinig verprutsen als je het mij vraagt.
b.t.w. ik kan met m'n T610 telefoon ook winamp besturen via BT ( en nog wat andere proggies ) i.c.m. floAt's Mobile Agent
Ik heb er een van trust; de bt180 ( class 1 ) en die doet het prima...
Normaal geloof ik niet zo in trust met die goedkope 'rommel' maar aan zo'n bluetooth ding kunnen ze weinig verprutsen als je het mij vraagt.
b.t.w. ik kan met m'n T610 telefoon ook winamp besturen via BT ( en nog wat andere proggies ) i.c.m. floAt's Mobile Agent
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2004 14:58 ]
Ik heb er zelf 1-tje van D-link (pricewatch: D-Link DBT-120 (BT 2.0, USB 2.0, 10m))
Je moet er bij deze op letten dat je niet de native windows drivers gebruikt, maar de bijgeleverde drivers. Je kan er dan eigenlijk alles mee (ook dat progje waar jij het over hebt) Ik gebruik Floats mobile agent. Dit werkt heel leuk, ook goede backupmogelijkheden.
Je moet er bij deze op letten dat je niet de native windows drivers gebruikt, maar de bijgeleverde drivers. Je kan er dan eigenlijk alles mee (ook dat progje waar jij het over hebt) Ik gebruik Floats mobile agent. Dit werkt heel leuk, ook goede backupmogelijkheden.
edit:
Spuit 11 geloof ik
edit2:
Laat de titel van de topic ff veranderen staat zo knullig!
Spuit 11 geloof ik
edit2:
Laat de titel van de topic ff veranderen staat zo knullig!
[ Voor 15% gewijzigd door LocalJoost op 01-10-2004 14:58 ]
☻/ Trotse papa van Thijs en Bas :)
/▌Beesjes haal je uit het asiel, heb ik uit betrouwbare bron :)
/ \ BOB :)
Sorry, maar dit gaat echt nergens over. Op GoT horen vraagjes als deze niet thuis, aangezien we hier toch wat meer niveau verwachten. Zie ook:
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()