Toon posts:

partitie zomaar verdwenen

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een heel raar probleempje. Tijden het computeren (ik deed de dagelijkse dingen; msn, muziek en download) kreeg ik fouten dat op D: (mijn windows-partitie) de map 'system32' kapot was (dat vond ik erg merkwaardig aangezien er geen hele mappen kapot kunnen gaan). Hij reageerde dus niet en dus rebootte ik. Na de reboot kon ik geen van mijn windows opstarten. Ik heb op C: winXP home, op D: win2000 pro en op E: win2000 advanced server (die OS heb ik nodig voor werk) Op de overige partities heb ik gewoon mijn persoonlijke data.

Ik kon niet via safe-mode opstarten en ook niet met 'restore last working configuration' of iets dergelijke. Dus installeerde ik windows XP home opnieuw op C: en toen begon eigenlijk mijn ellende.

Mijn windows weet niet meer dat er meerdere partities zijn, hij herkent alleen C: en verder niet. Ik heb diverse Recovery Tools geprobeerd zoals 'Get Data Back for NTFS', 'Partition Magic 8.0' en nog een paar waarvan ik de namen niet meer weet maar geen van allen werkte. Er was wel een programma (wel demo) die de schijven vond maar verder kon ik niks doen omdat dat een demo was.

Ik heb dus geen idee hoe en waarom mijn pc zo raar doet en hoe ik dat kan oplossen. Kan iemand me helpen??

O ja, als mijn info een beetje onvolledig is, sluit dan niet meteen deze topic af, heb haast dus kan zijn dat er iets mist

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2004 14:19 . Reden: Ik had een zin niet afgemaakt :P ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Kijk eens in de FAQ van dit subforum onder "Mijn harddisk doet vaag, gaat/is het nu kapot?" en onder "Hoe krijg ik verloren gegane data terug?". Informatie en suggesties te over :)

Dit topic is gesloten.