Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Motorola C385]MP3-beltonen in de telefoon schieten.

Pagina: 1
Acties:

• van.der.schulting
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-08-2024
Ik wil graag de Motorola C385 PrePaid van T-Mobile hebben.
Het gaat mij vooral om de MP3-beltonen. Leuk je eigen mp3'tje kiezen op je PC en dan in je telefoon schieten. (rekening houdend met een max. van 1,8 MB geheugen)
Mijn brandende vraag is:
Hoe krijg ik die MP3-beltonen in de telefoon? Kan dat gewoon via een USB-kabel o.i.d. aan je PC of moet ik ze per se via GPRS van Internet downloaden?

Ik heb al gekeken op de website van Motorola en van T-mobile en op GoT, maar nergens kan ik het antwoord vinden.
Ook heb ik de Motorola klantenservice gebeld en zij kunnen er geen antwoord op geven. }:| Fijn; een fabrikant die zijn eigen producten niet kent.

om nou op de gok die telefoon te kopen en het blijkt alleen via Internet te kunnen, dan kom ik ook zo bedrogen uit. Dan neem ik liever een andere, goedkopere telefoon

[ Voor 41% gewijzigd door van.der.schulting op 01-10-2004 14:27 ]

• van.der.schulting
Niemand?

Verwijderd

Mm, volgens mij heeft de telefoon bluetooth, net als de Vxxx-serie. Anders heb je altijd nog een (optionele) usb-kabel waarmee je ringtones kunt uploaden middels mobile phone tools.

Verwijderd

Gebruik Motorola's Mobile Phone Tools (o.i.d.) en de USB kabel en de rest wijst zich vanzelf...

• Spiller
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-11 16:37
USB-kabel
Bluetooth
WAP
IR
GPRS
... Alles kan tegenwoordig

[ Voor 3% gewijzigd door Spiller op 02-10-2004 10:12 ]

Ioniq 5 P45

• van.der.schulting
Verwijderd schreef op 02 oktober 2004 @ 10:00:
Gebruik Motorola's Mobile Phone Tools (o.i.d.) en de USB kabel en de rest wijst zich vanzelf...
Zit dat standaard bij elke telefoon?
Zo nee, enig idee wat het mij gaat kosten?
Werkt elke versie van Mobile Phone Tools met elke telefoon? M.a.w. als ik Mobile Phone Tools bij wijze van spreke gebruik voor de V500, kan ik hem dan ook gebruiken voor de C385?

• viper3007
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-11 19:14
VOlgens mij zit er een standard bluetooth op deze telefoon, als je dan een bluetooth receiver in je pc zet kan je het draadloos kopieren anders via een inrarood verbinding maar dan kan je het beste hiervoor een infrarood receiver naar usb in je pc plaatsen.

workstation server laptop

Verwijderd

De software (Mini USB Mobile Phone Tools ® 2.0 PC220) zit over het algemeen niet standaard bij een Motorola GSM, maar je kunt het wel aanschaffen voor iets van € 37,-. Een beetje creatief zoeken kan natuurlijk ook... ;)

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik ben ook van plan om deze telefoon te kopen(als vervanging van mijn 4 a 5 jaar oude Bosch 909 Dual S) en ik heb het idee niet van internet, maar uit een Dixons blaadje.

Dus bij de lokale Dixons winkel kan ook. :)

linkje

[ Voor 33% gewijzigd door Mystic_Jack op 02-10-2004 15:13 . Reden: linkje toegevoegd ]

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

• Diovarus
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-11 13:48
Hee,

Die mobile tools.
Is daar een handleiding van dan hoe je die ringtones naar je mobiel kan verplaatsen?
Ik heb een C350 (oudje) maar ook daar moet dat te wijzigen zijn

• joh14vers6
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-06-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 02 oktober 2004 @ 12:39:
De software (Mini USB Mobile Phone Tools ® 2.0 PC220) zit over het algemeen niet standaard bij een Motorola GSM, maar je kunt het wel aanschaffen voor iets van € 37,-. Een beetje creatief zoeken kan natuurlijk ook... ;)
Vreemd, want elke winkel in de buurt die ik vraag heeft dit niet voor de C385 en dat dit nog moet komen van Motorola en dat het nog niet uitgebracht is. Heeft iemand dit al weten te kopen voor de C385?

Systeem van Joh14vers6 Team Joh14vers6 Gear: Sony 550, HS3600, Minolta 50mm/1.7, Tamron 10-24mm, Minolta 24-105, Minolta 100-300 (D) Te koop: Sigma 10-20mm KM 18-70mm

Pagina: 1