Toon posts:

Hoe kan ik instellen dat.....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Alle berichten van boven naar benden staan in dit forum? Het eerste bericht boven en het laatste beneden. Ik dacht dat ze boven aan kwamen te staan de nieuwe berichten en daarom staat het bericht in dit forum dubbel: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/96066

Kan er 1 bericht van worden gemaakt?

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Systeem werkt prima zo.:) Ik denk dat in dit specifieke geval de gebruiker zich maar aan het forum moet aanpassen. ;)

Verwijderd

Topicstarter
Is dit nieuw dan? Het valt toch wel moeten zijn te instellen? Het nieuwste bericht moet bovenaankomen!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-02 22:18

Floor-is

5.2

Het is niet nieuw, het is zelfs heel normaal. Kijk maar op andere (grote) fora, zoals bij AnandTech ofzo. Daar is het allemaal hetzelfde. (Ok, ander systeem, maar de threads zijn hetzelfde opgebouwd)

Ik heb je berichten verwijderd en ik hoop dat je nu dan ook wel weet hoe het werkt :P

Bericht hierboven

Verwijderd

Topicstarter
thanx maar ik heb gezien bij een vriend dat alle nieuwe berichten bovenaan kwamen te staan

Verwijderd

ach, het kan bij tweakers.net ook, dus het is uitvoerbaar. misschien voor een future update de optie inbouwen om te kiezen of je nieuwe berichten boven of onderaan wilt zien...

• Arjen
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-01 08:52
Dat is dan niet dit forum geweest. De mogelijkheid om zelf de volgorde te bepalen (ASC/DESC) zal er wel komen.
Pagina: 1