Toon posts:

[XP] Internet explorer problemen na installatie sp2*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Hoi
Ik vderdenk sp2 ervan mijn internet te hebben gesloopt. Voor de installatie kon ik gewoon normaal via de kabel internetten. Na de installatie, kan ik nadat ik de pc opgestart heb ongeveer een minuutje internetten (ook al gaat dit extreem traag) en vervolgens krijg ik na die minuut telkens de foutmelding:
De zoekpagina kan niet worden geopend.

- cookies en temp internet bestanden weghalen werkt niet
- firewall uitschakelen werkt ook niet
- beveiligingsniveau kan niet lager gezet worden
- Heb een kabel modem, staat niet tussen mijn internetverbindingen, maar wordt als netwerkverbinding weergegeven
Wie kan mij helpen?

Groetjes HEnry

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2004 15:03 ]

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:47

André

Analytics dude

Als hij met die melding komt lijkt het er op dat je een verkeerde url hebt ingetypt? Heb je anders de firewall al eens proberen uit te schakelen?

Verwijderd

ik heb hetzelfde gehad bij een pc en toen was het idd sp 2 icm usb modem....... heb er een hele avond geprobbert maar tot heden geen oplossing gevonden......

Verwijderd

Topicstarter
Dat doet hij bij alle pagina's en dat ligt niet aan mijn type kunsten ;)

Heb de mooie firewall van windows meteen uitgezet, daar zat ik ook aan te denken, maar dat helpt niet!

Verwijderd

en watvoor modem gebruik je dan..:?

http://support.microsoft....5357&product=windowsxpsp2

mischien dat je problemen hiermee kan oplossen

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2004 13:10 ]

Verwijderd

Topicstarter
Pff, heb ik niet zo'n idee van, heb kabel van chello. Mijn modem zit alleen via utp aan mijn pc verbonden

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Muziekvriend,

Welkom op GoT :)
We hebben op GoT wat regels op gesteld waar een nieuw topic aan moet voldoen en hebben die opgenomen in Registratievoorwaarden en faq.

Ik vat de drie belangrijkste puntjes even samen:
  • Probeer altijd een en ander zelf op te lossen. Vertel dan ook wat je er aan gedaan hebt om dit op te lossen.
  • Kies een goede topic titel die je probleem kort en bondig omschrijft. Zie hierover de Windows Operating Systems Policy.
  • Geef genoeg en relevante informatie over je probleem - laat ons niet elk detail vragen ;)
Ik ga even je topic titel aanpassen zodat het OS er in staat - kan jij je topicstart nog eventjes aanpassen naar bovenstaande eisen? :)

Verwijderd

Topicstarter
sorry, zo beter!

• ÜberWicked
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:41
kleine kick,

ik heb precies hetzelfde probleem, alleen met een inbelverbinding..

ook na het installeren van SP2..

heb je reeds een oplossing kunnen vinden?

of weet iemand anders de oplossing?

Verwijderd

hallo
als je een winxp sp2 instaleert moet je altijd alles weer nalopen omdat sp2 alles in default zet,je ip in je netwerk kaart,router settings etc,moet je allemaal weer na checken en eventueel weer terug zetten hoe het stond.

• ÜberWicked
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:41
het is een inbelverbinding..
en die doet het gewoon

krijg alleen na een minuut 'kan zoekpagina niet openen'.

ik ga zo proberen de verbinding opnieuw aan te maken..

Verwijderd

oplossing: gewoon geen sp2 installeren want sp2=microsoft elende

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:29
Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 19:47:
oplossing: gewoon geen sp2 installeren want sp2=microsoft elende
Wat een onzinnige niet onderbouwde onzin post zeg, bijna de hele wereld gebruikt al SP2 maar volgens jou is het nog onzin? Meestal zijn problemen simpel op te lossen, maar dan moet je ons wel de kans geven. :)
ÜberWicked schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 18:25:
het is een inbelverbinding..
en die doet het gewoon
krijg alleen na een minuut 'kan zoekpagina niet openen'.
ik ga zo proberen de verbinding opnieuw aan te maken..
Post dan ook meteen even je ipconfig output (start > uitvoeren > "cmd" > "ipconfig"), de kans is groot dat je geen gateway of dns server krijgt.

[ Voor 38% gewijzigd door leon1e op 28-12-2004 19:51 ]

• agaam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-04 03:26

agaam

dit is mijn huisdier

ik heb dus het zelfde probleem. als ik sp2 geinstaleerd heb. heb ik het dus ook en heb al geprobeerd sp2 er weer af te gooien en dan is het probleem opgelost. maar wil dus wel sp2 er ophebben maar naar een uur internetten slaat hij dus dicht vreemd probleem. dus toch een probleem van sp2?. heb dus een adsl verbinding

[ Voor 5% gewijzigd door agaam op 29-12-2004 14:37 ]

Verwijderd

Muziekfriend:

Als je de foutmelding hebt kan zoekpagina niet openen heb je hoogstwaarschijnljk last van je proxyserver. Heb je onlangs misschien een nieuwe modem gekregen? Motorola of thomson.
Ga maar eens kijken. Ga naar extra/internetopties en tabblad verbindingen. Haal alle verbindingen in het witte vak weg. Zet een finkje bij nooit een verbinding kiezen. (maar dit kan ook grijs zijn) Ga dan rechtsonderin naar lan instellingen en haal alle maar dan ook all finkjes weg.

Porbleem nog niet verholpen? Heb je misschien een proxyserver op je pc draaien? :P
Pagina: 1