Ok. Ik heb topics genoeg voorbij zien komen over dit onderwerp, maar nergens kom ik tot het antwoord op mijn vraag.
Ik ben zojuist overgestapt naar kabelinternet van Casema (geen grappen over maken, was noodzaak...). Tot nu toe heb ik altijd ADSL gehad en daartussen een Linux firewall/proxy etc.
Nu wil in mijn meterkast een router/firewal zetten die wireless ondersteund: 802.11g, maar begrijp dat ik niet zomaar een willekeurig apparaat kan kopen, omdat het met CASEMA weer net even anders werkt.
Ik had op het oog:
- een Vigor 2900G (voor zover ik begrijp compatible met het model van Casema, een Motorola Surfboard)
- een LinkSys Wireless-G Cable Gateway WCG200
- een D-Link AirPlus XtremeG+ DI-624+
Kan iemand mij bevestigen of de LinkSys en de D-Link werken met Casema?
TIA
Ramon
Ik ben zojuist overgestapt naar kabelinternet van Casema (geen grappen over maken, was noodzaak...). Tot nu toe heb ik altijd ADSL gehad en daartussen een Linux firewall/proxy etc.
Nu wil in mijn meterkast een router/firewal zetten die wireless ondersteund: 802.11g, maar begrijp dat ik niet zomaar een willekeurig apparaat kan kopen, omdat het met CASEMA weer net even anders werkt.
Ik had op het oog:
- een Vigor 2900G (voor zover ik begrijp compatible met het model van Casema, een Motorola Surfboard)
- een LinkSys Wireless-G Cable Gateway WCG200
- een D-Link AirPlus XtremeG+ DI-624+
Kan iemand mij bevestigen of de LinkSys en de D-Link werken met Casema?
TIA
Ramon