Toon posts:

Intel S875WP1-E, tobo werkt niet na BIOS flash

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een systeem

Intel P4 2.8GHz
Intel S875WP1-E
2x 120 SATA Maxtor
Exabyte VXA-1
LG DRD8160B
2x 256 MB ECC 400

Na het flashen van de bios wil het toetsen bord niet meer mee werken, maar bij andere exact de zelfde systemen doet het toetsenbord het nog wel na de flash.

In het programma memtest onder dos is esc. restarten en dat werkt wel maar verder kan ik niet in de bios of iets anders

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Om wat voor een toetsenbord gaat het? PS2? USB? Probeer anders een ander toetsenbord met een andere connector :)

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-07 20:55

FastBunny

Give it the Works !

^^^
Desnoods de bios flash opnieuw uitvoeren door eerst een lagere versie erover heen te zetten en daarna weer naar de hogere versie te gaan. BIOS instellingen zijn hetzelfde ?

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Verwijderd

Topicstarter
het is een PS2 toetsenbord, en zal nu ff proberen een oudere bios er in te flashen zonder een toets in te drukke ^^

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

PS2 zou in feite gewoon moeten werken. Het komt weleens voor dat een USB tobo niet direct in de BIOS werkt, maar pas na het wijzigen van de "USB Support" BIOS-instelling naar "Legacy" of iets in deze richting. Maar dat blijkt dus niet het probleem te zijn.

Het tobo werkt verder wel in memtest, zeg je? Maar dus niet in BIOS/OS :?

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, ja.

memtest start automatisch en esc is daar reboot dat doet die wel en als ik gewoon via een boot disk opstart doet die niks.
Pagina: 1