Toon posts:

Win98 SE command

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers

Is er een soortgelijk uitvoer command voor windows 98 SE als gpedit.msc voor WinXp?

Want daarmee kan ik enkele rechte veranderen want kom op enkele systemen op me stage niet meer in de instellingen.

Want ik moet mijn bureablad kunnen uitzetten en in moet mijn menu start opties aan kunnen zetten en vervolgens weer uit kunnen zetten.

Die kinderen hier op de basischool wordt je wel moe van :(

Als ik op deze vraag een goed antwoord heb heb ik meteen een andere vraag beantwoord op dit forum.

Help me out!

Alvast bedankt

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

poledit.exe? Volgens mij staat dat ergens in de Windows-map.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:41

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Met msconfig.exe kun je wel het e.e.a., maar qua rechten enzo gaat je dat echt niet lukken. W98 is vrijwel niet te beveiligen; inloggen kun je zelfs skippen door op escape te drukken ipv in te loggen.

IDD, met poledit kun je ook wel wat dnek ik. Maar nogmaals: w98 is vrijwel niet te beveiligen. beter pak je w2k ofzo, dat kun je tenminste lekker dichtspijkeren voor kinderhandjes ;)

[ Voor 32% gewijzigd door The Eagle op 01-10-2004 11:05 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• RoRoo
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23-04 15:52

RoRoo

Certified Prutser

AtleX schreef op 01 oktober 2004 @ 11:02:
poledit.exe? Volgens mij staat dat ergens in de Windows-map.
inderdaad.. op 9x systemen is poledit je grote vriend.

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

Verwijderd

Topicstarter
Ja klopt ja met msconfig.exe kan ik dan niets want ik kan dan niet in de eigenschappen van de startbalk en kan niet in de eigenschappen van het buraublad zelfs niet onder het admin account. Maar dit msconfig.exe helpt niet want kan dan niet een bepaalde grootte opgeven van de startbalk en hem vastzetten. Want ik zit namelijk met dit probleem en nog een probleem:

[rml][ 98] Windows Startbalk Springt steeds verkeerd*[/rml]

dus daarom kom ik nergens in... maarja niets werkt.. die startbalk is na het opstarten altijd nog even groot :(

Verwijderd

Topicstarter
en vreemd maar hoe ik ook zoek poledit.exe kan die gewoon niet start> uitvoeren> poledit.exe maar ook niet door het te zoeken over de gehele c:\ schijf

:S

zucht

• SysRq
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:09
Windows 98 cdtje bij de hand.. en dan nog eens zoeken ;)

trouwens: [google=poledit windows 98 cd]

-

Pagina: 1