Hallo 
Ik weet van het bestaan af van dit topic: [rml][ V&A] Meesturen e-mail geinteresseerde[/rml]
Maar dacht ik open m'n eigen topic, dan word mijn post wat beter gelezen.
Ik heb dus hetzelfde probleem als Epitome, maar waarschijnlijk is hij niet goed begrepen.
Er zit naar mijn idee wat fout in het V&A script..
Als ik reacties krijg op een advertentie krijg ik deze met de volgende afzender noreply@tweakers.net. En dus niet het adres van de geïnterresseerde.
Ik heb het bij mezelf uitgetest door op mijn eigen advertentie te reageren..
En wat blijkt het From: field wordt gewoonweg genegeerd.
Wat er ook wordt ingevuld bij het From: field, bij de ontvangen mailtjes staat als afzender noreply@tweakers.net.
Dit houd in dat men zelf in het getypte mailtje nogmaals het eigen mail adres moet invullen..(Dit lijkt me niet helemaal de bedoeling
)
iets wat Epitome uitlegde maar wat niet goed werd begrepen.
Ik weet van het bestaan af van dit topic: [rml][ V&A] Meesturen e-mail geinteresseerde[/rml]
Maar dacht ik open m'n eigen topic, dan word mijn post wat beter gelezen.
Ik heb dus hetzelfde probleem als Epitome, maar waarschijnlijk is hij niet goed begrepen.
Er zit naar mijn idee wat fout in het V&A script..
Als ik reacties krijg op een advertentie krijg ik deze met de volgende afzender noreply@tweakers.net. En dus niet het adres van de geïnterresseerde.
Ik heb het bij mezelf uitgetest door op mijn eigen advertentie te reageren..
En wat blijkt het From: field wordt gewoonweg genegeerd.
Wat er ook wordt ingevuld bij het From: field, bij de ontvangen mailtjes staat als afzender noreply@tweakers.net.
Dit houd in dat men zelf in het getypte mailtje nogmaals het eigen mail adres moet invullen..(Dit lijkt me niet helemaal de bedoeling
iets wat Epitome uitlegde maar wat niet goed werd begrepen.
[ Voor 17% gewijzigd door job op 01-10-2004 11:00 ]