Intel PRO/Wireless 5000 Cardbus doet XP crashen?

Pagina: 1
Acties:

• TakutoRadiance
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-04 18:02
Ik heb dus samen met een andere klasgenoot van mij het vage probleem dat wanneer we een website bezoeken, en de wireless PCMCIA kaart probeert data te ontvangen, dan hangt Windows XP Pro (Met SP1) gewoon ineens. Na wat testen probeerde ik via netwerkomgeving wat naar hem over te gooien, en ja hoor. Na een aantal KB'tjes hangt ie. Bij alleen puur downloaden is er niets aan de hand...

Heeft iemand hier ook last van? zo ja, plz help :)

We worden een beetje gek van telkens de CAT5E's loshalen enzo, en waarom heb je anders wireless netwerk :)

Note even dat het gaat om de oude "geflopte" standaard (5Ghz) 802.11a

• TakutoRadiance
*Schop*

Verwijderd

Mag ik vragen welke proset je gebruikt? Die drivers zijn allemaal hetzelfde zo'n beetje, en het lijkt verrekte veel op mijn probleem met een Intel 2200... Freezed Windows ook bij jou gewoon keihard?

Windows crasht als er data over wlan gaat/

Bij mij gaat tie trouwens uberhaupt plat als er data overheen gaat, wat dan ook....

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2004 10:26 ]

• TakutoRadiance
GoT > Network Troubleshooting > Intel PRO/Wireless 5000 Cardbus doet XP crashen? (1/1)

5000 bedoel je?

En bij mij lijkt het alleen te zijn wanneer ik een bepaalde hoeveelheid data upload, met de gewone kleine pakketjes die je ontvangt slaat ie niet direct vast...

En het lijkt inderdaad vrij veel op jouw probleem vind ik. In windows 2000 had ik overigens helemaal geen problemen :S

en deze driver gebruik ik:

Intel(R) PRO/Wireless LAN 5000 Product Family - driver
release 1.0.1.31

5000_drivers_1.0.1.31.exe
November 07, 2002

[ Voor 19% gewijzigd door TakutoRadiance op 05-10-2004 11:25 ]

• TakutoRadiance
Schop #2

Verwijderd

Ik zit met de zelfde probleem als ik het kaartje er insteek dan loopt xp vast,en als ik het kaartje eruit trek loopt xp gewoon verder.Maar start ik xp op in veilige modus dan geen vast loper.Weet iemand een oplossing voor mij

Dank
Pagina: 1