Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04 02:56
Heeft iemand ooit eens een review van de iRiver IHP-120 gezien waar op een beetje fatsoenlijke manier de opnamekwaliteit van de mic en line-ingang getest zijn?

Met Google en GoT kan ik eigenlijk weinig hierover vinden behalve reacties dat mensen de kwaliteit goed vinden.

Maar ervaringen van mensen kunnen soms nogal subjectief zijn en ik zou voor het aanschaffen van de IHP-120 graag nog een review zien waar de opname kwaliteit op een beetje objectieve manier bepaald wordt. :)

Maar als er mensen zijn die hem gebruiken om direct op te nemen dan zou ik ook graag jullie ervaringen horen.
Ik hoor liever nu dat het slecht is dan dat ik er zelf achter moet komen als ik hem gekocht heb uiteraard.

Senile! Senile Oekaki

• Paquito
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik zou hem niet kopen voor line-in recordings. Ik neem regelmatig op via line-in (analoog) dmv microfoon en versterker. Ik merk dat er zo nu en dan forse tikken/skips in het opgenomen signaal zitten. Ergens anders (ik denk het i-river forum) heb ik weer gelezen dat dit een bekend probleem is.

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04 02:56
In een van de laatste firmware updates lijkt dit probleem opgelost te zijn, maar ik heb hem nog niet gekocht dus ik kan niet zeggen of het daadwerkelijk zo is.

Maar in ieder geval bedankt voor de reactie.
Ik zal dat Edirol (een merk van Roland) ook een hele goede recorder in november 2004 gaat verkopen.
Ik wacht wel even af wat die gaat kosten. :)

Senile! Senile Oekaki

• boekhour
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-11 18:59
Ik heb wel eens via de line in opgenomen. Geen last van tikken of iets dergelijks. De opname zelf klonk ook goed, maar ik heb de geluidskwaliteit niet nagemeten, als ik dat al zou kunnen.