SITECOM Mediadrive CN604 problemen

Pagina: 1
Acties:

• mkampstra
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-02 19:28
Heb vandaag dat apparaat binnen gekregen meteen aan de lader gelegd en laten laden.
om 12 u vannacht toen lag ie zeker al 6 uur op de lader. En ik haal m van de lader en zet m aan. NIETS. Terug aan de lader. Ook nix geen indicatie. HAd ie in t begin ook al niet. Dus aan de lader aanzetten en he ja hij doet t. Maar op accu werken doet ie niet. Nog geprobeerd met kaartje, zonder kaartje, op USB, noem maar op maa rhij gaat alleen aan met voeding. Kopieren ed doet ie wel perfect maar alleen aan de voeding. Nu wilde ik m dus net weer terug leggen aan de lader. Stop ik dat connectortje in t kastje springt t kastje half open.
[IMG SRC=http://www.kvblauw-wit.com/images/temp1.jpg]
Zie hier de foto.

Wat meot ik nu doen? Zijn er meer van dit soort ervaringen mee??

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05:43

gws24

Thinking is hard!

Geen ervaring met dat ding maar het lijkt me duidelijk dat je gewoon garantie moet claimen ivm met 1) het niet werken van de accu en 2) het openspringen van het kastje.

offtopic:
Toevallig de Makro aanbieding?

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• mkampstra
nee niet van de macro.

Verwijderd

Het kastje zit alleen geklikt, kun je zo met een beetje beleid zo weer dichtdrukken.

• mkampstra
dichtdrukken?? Ja dat heb ik gedaan, maaaaar hij klapt direct weer open. Dus ik heb m open geschroefd en zag dat de accu helemaal BOL stond dus. NIE GOED NIE!! Maar ik heb m reeds teruggestuurd en zou een nieuwe krijgen.