Toon posts:

[IE] Houd startpagina niet vast*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na SP2 geïnstalleerd te hebben doet mij internet explorer irritant. Als ik namelijk bij opties de startpagina verander in bijvoorbeel about:blank dan zet ie em toch op http://www.msn.nl/Default.asp?Ath=f, wat ie doet sinds de installatie van SP2. Ik heb al geprobeerd in de reg-edit dingen te doen veranderen maar niets mocht baten. Ik heb zelfs nog gekeken bij MSNplus of daar niet per ongeluk de button msn als starpagina instellen stond; negatief resultaat.

Wie o wie helpt mij dit mysterie uit te rafelen, zodat ik mijn browser andere pagina's als startpagina kan instellen?

Verwijderd

Een ding kan ik je in elk geval vast vertellen het ligt dus niet aan sp2. Ik heb het net even getest en about:blank werk gewoon op IE ook onder sp2. Er is dus iets anders aan de hand hier.

• Sosabowski
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-08 20:37

Sosabowski

nerd

Al gecontroleerd op virusen en spyware?

The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. -- Bertrand Russell

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Dit lijkt me op dit moment meer iets voor Software Algemeen aangezien InternetExplorer daar thuis hoort. Ik ga je topic dan ook even verplaatsen :)

Windows Operating Systems >> Software Algemeen

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Je kan ook in je IE snelkoppeling als parameter meegeven -nohome :)
Is een alternatieve oplossing, trouwens wel een betere want nu weet de browser van te voren dat hij geen page moet laden :)

Dus bijv:
code:
1
"c:\program files\internet explorer\iexplore.exe"  -nohome
Verwijderd schreef op 01 oktober 2004 @ 04:17:
Een ding kan ik je in elk geval vast vertellen het ligt dus niet aan sp2. Ik heb het net even getest en about:blank werk gewoon op IE ook onder sp2. Er is dus iets anders aan de hand hier.
Dat hoeft natuurlijk niet. Het kan ook een combinatie van een aantal factoren zijn he :)

[ Voor 51% gewijzigd door DeMoN op 01-10-2004 08:39 ]

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• mjax
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-07 20:20
Heb je soms AdWatch draaien? Die ziet een gewijzigde homepage als iets van spyware en zet dan de originele homepage weer terug. Je kunt in AdWatch wel instellen wat de homepage zou moeten zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het al veranderd in adwatch en in de registry maar het heeft geen nut, de msn pagina blijft als standaard pagina staan.

Ik ga nu het truuckje van demon proberen, hopelijk werkt dat.

• CyberThijs
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:11
Verwijder de MSN toolbar 'ns (als die geinstalleerd staan). En je mag ook 'ns MSN Messenger opnieuw installeren...
Pagina: 1