[DPAD] Mogelijkheid tot draaien eigen proxy + stats

Pagina: 1
Acties:

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:48
Goed, ik was vroeger enorm bezig met DPC. Vooral de RC5-72 sectie behoorde tot mijn vaste stek. Dit natuurlijk omdat ik de RC5-client draaide samen met een hoop anderen. Dit maakte Team Elst. Vaste DPAD-sectie bezoekers zullen Team Elst wel herkennen maar dit is dan vooral aan Gijsh te danken.

Gestopt met DPC ben ik toen RC5-72 in mijn ogen een beetje drastische maatregelen ging nemen (omtrent megaflushes etc) waardoor voor mijn team de lol er enigzins af was. Als Team konden wij eigenlijk alleen in de Top-30 komen wanneer wij megaflushes hielden, wat enigzins gehinderd werd na de 2-weken regeling.

Maar goed :) Dpad. Als Team (lees: Team dus, met z'n allen) zijn wij weer op zoek naar een client die onze hulp kan gebruiken om DPC op #1 te brengen. Dit bracht ons al snel op DPAD. Het verschil tussen RC5 en DPAD is alleen dat er voor RC5 Proxy's en Stats (perl) beschikbaar zijn. Mijn vraag is dus: Zijn deze er ook voor DPAD :?

Want waar het vooral in ons Team om draait is meer flushen dan vrienden uit de buurt :). Dit kan je natuurlijk bekijken door op de vaste stat's pagina van DPAD te kijken, maar wij willen gewoon weer (RC5 Stijl) stats van onze eigen flushes bekijken op onze eigen server.

Zijn hiervoor Proxy's en Statsproggies voor beschikbaar?

Zoeken leverde mij vrij weinig resultaat op. Enigzin sscripten is niet echt probleem al moeten het niet hele uber scripts worden :)

Bedank voor het lezen iig, en hopelijk kan Team Elst weer joinen ;)

Voor voorbeeld bij wat ik bedoel met Proxy's en stats lees dit eens door :):
[rml][ HOW-TO] Opzetten Perproxy en Stats[/rml]/

• fenrir
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

fenrir

——-

het enige dat mogelijk is iedereen onder een eigen account bij stephen brooks (bijv [DPC]Team Elst0wo3f) en daar komen dan subteams stats van in de stats van DukeBox en in die van Memot.

een proxy of iets anders bestaat niet. wellicht dt je iets kan knutselen met een ftp server waar je altijd naar connect en daar dan stats van bakt, maar ik geloof niet dat er zoiets is.

Van klussen krijg je grijze haren

Verwijderd

w03f schreef op 30 september 2004 @ 23:47:

Want waar het vooral in ons Team om draait is meer flushen dan vrienden uit de buurt :). Dit kan je natuurlijk bekijken door op de vaste stat's pagina van DPAD te kijken, maar wij willen gewoon weer (RC5 Stijl) stats van onze eigen flushes bekijken op onze eigen server.

Zijn hiervoor Proxy's en Statsproggies voor beschikbaar?

[rml][ HOW-TO] Opzetten Perproxy en Stats[/rml]/
Dit is heel goed mogelijk. Naar de qik stats site gaan, daar op het subteam klikken, iets naar beneden scrollen en dan zie je de onderlinge stats per subteam. (moet het team er natuurlijk wel voor zorgen dat ze het namenprobleem hebben opgelost, bijvoorbeeld niet iedereen [DPC] crazycows in user.txt maar elke afzonderlijke gebruiker een eigen naam als [DPC] crazycows~fbeez, dat ding tussen het subteam en de gebruiker moet een ~ teken zijn)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2004 06:31 ]

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Ik weet niet precies wat je bedoelt, maar zoals mijn bovenburen al melden hebben we bij DPAD, dankzij DukeBox, de beschikking over subteamstats (dit itt tot RC5).

Het idee is dat elk teamlid een eigen account opent bij DPAD en bij DukeBox zijn statsengine telt alles bij elkaar op voor de hitparades. Maar in zijn stats kan je wel de persoonlijke bijdragen van iedereen zien.

Voordeel is dat je geen proxy nodig hebt. Dus al je results gaan direct naar de server en dus minder kans op verlies.

Mag ik vast zeggen: Welkom op DPAD? :)

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:48
Als ik het zo doorlees zijn er dus geen eigen proxy's + stats beschikbaar? Dit is toch enigzins jammer want een beetje knutselen met stats op je eigen apache server is toch enorm leuk :). Wat dus de enige mogelijkheid is: Joinen met een Team. En dan ieder in het team onder een eigen naam laten flushen. Deze stats bevinden zich dan op de qik-site.

Goed, we nemen het in overweging
Mobster schreef op 01 oktober 2004 @ 09:10:
Mag ik vast zeggen: Welkom op DPAD? :)
Is dus wat voorbarig ;)

Verwijderd

w03f schreef op 01 oktober 2004 @ 15:06:
Als ik het zo doorlees zijn er dus geen eigen proxy's + stats beschikbaar? Dit is toch enigzins jammer want een beetje knutselen met stats op je eigen apache server is toch enorm leuk :). Wat dus de enige mogelijkheid is: Joinen met een Team. En dan ieder in het team onder een eigen naam laten flushen. Deze stats bevinden zich dan op de qik-site.

Goed, we nemen het in overweging

[...]

Is dus wat voorbarig ;)
Eigen stats bouwen kan echter wel makkelijk hoor ;)

http://alliedcomputers.ath.cx/dpad/

Nou heeft onze eigen Memot er ook DPC stats van gemaakt, maar even filteren op je eigen subteam en klaar ben je ;)

Tevens is het erg makkelijk om iedereen onder 1 team, op hun eigen naam mee te laten doen.
Gewoon de juiste user.txt hebben en even aanmelden.

Moet trouwens zelf zeggen dat ik dit een betere optie vind als die oude van RC5.
Daar kan je alleen op je eigen proxy zien wie hoeveel wat heeft gedaan en nu kan je ook nog als losse user binnen je team #1 halen binnen DPC tussen de leden.
Net hoe je er tegen kijkt.

Eigenlijk zou RC5 zich eens moeten aanpassen aan de andere projecten :P
Want er zijn al zat projecten die op deze mannier werken of werkte ;)

Verwijderd

Maybe is het een idee als Duke subteamstats als RSS/plain text aanbied per subteam? :) Bij R4NCOR kan dit ook al, geweldige feature is dat :)
Pagina: 1