Goed, ik was vroeger enorm bezig met DPC. Vooral de RC5-72 sectie behoorde tot mijn vaste stek. Dit natuurlijk omdat ik de RC5-client draaide samen met een hoop anderen. Dit maakte Team Elst. Vaste DPAD-sectie bezoekers zullen Team Elst wel herkennen maar dit is dan vooral aan Gijsh te danken.
Gestopt met DPC ben ik toen RC5-72 in mijn ogen een beetje drastische maatregelen ging nemen (omtrent megaflushes etc) waardoor voor mijn team de lol er enigzins af was. Als Team konden wij eigenlijk alleen in de Top-30 komen wanneer wij megaflushes hielden, wat enigzins gehinderd werd na de 2-weken regeling.
Maar goed
Dpad. Als Team (lees: Team dus, met z'n allen) zijn wij weer op zoek naar een client die onze hulp kan gebruiken om DPC op #1 te brengen. Dit bracht ons al snel op DPAD. Het verschil tussen RC5 en DPAD is alleen dat er voor RC5 Proxy's en Stats (perl) beschikbaar zijn. Mijn vraag is dus: Zijn deze er ook voor DPAD 
Want waar het vooral in ons Team om draait is meer flushen dan vrienden uit de buurt
. Dit kan je natuurlijk bekijken door op de vaste stat's pagina van DPAD te kijken, maar wij willen gewoon weer (RC5 Stijl) stats van onze eigen flushes bekijken op onze eigen server.
Zijn hiervoor Proxy's en Statsproggies voor beschikbaar?
Zoeken leverde mij vrij weinig resultaat op. Enigzin sscripten is niet echt probleem al moeten het niet hele uber scripts worden
Bedank voor het lezen iig, en hopelijk kan Team Elst weer joinen
Voor voorbeeld bij wat ik bedoel met Proxy's en stats lees dit eens door :):
[rml][ HOW-TO] Opzetten Perproxy en Stats[/rml]/
Gestopt met DPC ben ik toen RC5-72 in mijn ogen een beetje drastische maatregelen ging nemen (omtrent megaflushes etc) waardoor voor mijn team de lol er enigzins af was. Als Team konden wij eigenlijk alleen in de Top-30 komen wanneer wij megaflushes hielden, wat enigzins gehinderd werd na de 2-weken regeling.
Maar goed
Want waar het vooral in ons Team om draait is meer flushen dan vrienden uit de buurt
Zijn hiervoor Proxy's en Statsproggies voor beschikbaar?
Zoeken leverde mij vrij weinig resultaat op. Enigzin sscripten is niet echt probleem al moeten het niet hele uber scripts worden
Bedank voor het lezen iig, en hopelijk kan Team Elst weer joinen
Voor voorbeeld bij wat ik bedoel met Proxy's en stats lees dit eens door :):
[rml][ HOW-TO] Opzetten Perproxy en Stats[/rml]/