[vraag] Ervaringstopic met eventuele toekomstig werkgever

Pagina: 1
Acties:

• xces
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09 11:14

xces

To got or not to got..

Topicstarter
Ik ben sinds dit jaar student HBO informatica op de Fontys in Eindhoven; Nu ga ik net zoals iedere student werk zoeken en heb waarschijnlijk wel leuk werk gevonden. Het is bij PMG (Planet Media Group) en als callcenter medewerker niveau D. Nu heb ik best veel ervaring met pcs enzo maar weet bij god niet hoe of wat ik me van een dergelijke baan moet voorstellen; ok; het is "maar" een bijbaantje, maar toch, het moet wel leuk blijven.

Daarom was mijn vraag of ik er een topic voor zou mogen openen in de trend van; "Ik wil graag weten of iets leuk werk is en wat je zo allemaal moet doen". Aangezien ik geen zinnig forum (behalve fok) ervoor kon bedenken vroeg ik me af of zoiets in de HK of SG mag, of dat er een ander forum voor is.

• Opi
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Opi

Ik denk dat een dergelijk topic prima op zijn plaats is in SG. Het is niet echt een opsomtopic. Probleem is alleen dat ik me voor kan stellen dat bedrijven liever niet hebben dat er publiekelijk negatief over hun bedrijfscultuur wordt gesproken.

[ Voor 60% gewijzigd door Opi op 30-09-2004 23:09 ]

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

kijk anders voor de gein ook eens op www.indewandelgang.nl

staan al behoorlijk wat bedrijven door heel NL op...

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OpifexMaximus schreef op 30 september 2004 @ 23:07:
Ik denk dat een dergelijk topic prima op zijn plaats is in SG. Het is niet echt een opsomtopic. Probleem is alleen dat ik me voor kan stellen dat bedrijven liever niet hebben dat er publiekelijk negatief over hun bedrijfscultuur wordt gesproken.
SG is dan ook geen publiek toegankelijk forum :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Laatst online: 20-09 21:52
Verwijderd schreef op 05 oktober 2004 @ 19:47:
[...]

SG is dan ook geen publiek toegankelijk forum :)
maar bijna iedereen zit er toch op. is altijd wel iemand die iemand kent en via via komt het mischien toch wel aan...

mja, A61 zou dan beter geschikt zijn

[ Voor 35% gewijzigd door Silent Thunder op 05-10-2004 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ripexx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:26

ripexx

bibs

Silent Thunder schreef op 05 oktober 2004 @ 20:43:
[...]
maar bijna iedereen zit er toch op. is altijd wel iemand die iemand kent en via via komt het mischien toch wel aan...
De HK heeft ook een serieus deel dus daar zou het ook inkunnen, als het toch wat minder open zou moeten ;)
mja, A61 zou dan beter geschikt zijn
Let wel op dat A61 invite only is ;)

buit is binnen sukkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fludizz
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
ripexx schreef op 05 oktober 2004 @ 21:38:
[...]

De HK heeft ook een serieus deel dus daar zou het ook inkunnen, als het toch wat minder open zou moeten ;)
Nadeel van HK is dat er altijd een aantal users zijn die dan offtopic gaan posten en het hele topic off-topic trekken doordat er op gereageerd word.
[...]

Let wel op dat A61 invite only is ;)
Inderdaad, maar wel een aangeweze plek ervoor. Juist omdat het invite-only is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opi
  • Niet online

Opi

Fludizz schreef op 05 oktober 2004 @ 21:41:
Nadeel van HK is dat er altijd een aantal users zijn die dan offtopic gaan posten en het hele topic off-topic trekken doordat er op gereageerd word.
Hier kan op gemod worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:31

SmartDoDo

Woeptiedoe

Fludizz schreef op 05 oktober 2004 @ 21:41:
[...]
Dat is geen reden om een dergelijk topic niet in de HK te kunnen houden. Wanneer er een serieus onderwerp en een serieuze topicstart is dan wordt er van de users verwacht dat ze er ook serieus posten. Een grapje kan altijd, maar geen totale offtopic reply's :)
OpifexMaximus schreef op 05 oktober 2004 @ 21:42:
[...]

Dat zeg ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fludizz
  • Niet online
SmartDoDo schreef op 05 oktober 2004 @ 21:44:
[...]
Dat is geen reden om een dergelijk topic niet in de HK te kunnen houden. Wanneer er een serieus onderwerp en een serieuze topicstart is dan wordt er van de users verwacht dat ze er ook serieus posten. Een grapje kan altijd, maar geen totale offtopic reply's :)
[...]
OpifexMaximus schreef op 05 oktober 2004 @ 21:42:
[...]

Dat zorgt er echter wel voor dat de mods het heel druk gaan krijgen met een dergelijk topic. ;)

[ Voor 49% gewijzigd door Fludizz op 05-10-2004 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:31

SmartDoDo

Woeptiedoe

Fludizz schreef op 05 oktober 2004 @ 21:44:
[...]

Dat zorgt er echter wel voor dat de mods het heel druk gaan krijgen met een dergelijk topic. ;)
Oh? Ik denk dat dat wel meevalt :)
Wat dat betreft zou het topic in SG meer kans maken. Maargoed, who am i to decide ;)
Omdat SG voor serieus staat? Het zou als ik het goed begrijp een opsomachtig topic zijn en die zie ik liever in de HK dan in SG. Wat betreft de mate van serieusheid (wat een woord :X) moet dat net zo goed in SG als HK kunnen.

HK!=onzinnige/niet serieus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fludizz
  • Niet online
SmartDoDo schreef op 05 oktober 2004 @ 21:47:
[...]
Oh? Ik denk dat dat wel meevalt :)
Ok :)
[...]
HK!=onzinnige/niet serieus :)
Mijn ervaringen met HK is dat er over het algemeen onzin gepost word :P soms komt er een serieus topic langs wat vrij snel doodgebloed is ;)
Pagina: 1