Ik ben sinds dit jaar student HBO informatica op de Fontys in Eindhoven; Nu ga ik net zoals iedere student werk zoeken en heb waarschijnlijk wel leuk werk gevonden. Het is bij PMG (Planet Media Group) en als callcenter medewerker niveau D. Nu heb ik best veel ervaring met pcs enzo maar weet bij god niet hoe of wat ik me van een dergelijke baan moet voorstellen; ok; het is "maar" een bijbaantje, maar toch, het moet wel leuk blijven.
Daarom was mijn vraag of ik er een topic voor zou mogen openen in de trend van; "Ik wil graag weten of iets leuk werk is en wat je zo allemaal moet doen". Aangezien ik geen zinnig forum (behalve fok) ervoor kon bedenken vroeg ik me af of zoiets in de HK of SG mag, of dat er een ander forum voor is.
Daarom was mijn vraag of ik er een topic voor zou mogen openen in de trend van; "Ik wil graag weten of iets leuk werk is en wat je zo allemaal moet doen". Aangezien ik geen zinnig forum (behalve fok) ervoor kon bedenken vroeg ik me af of zoiets in de HK of SG mag, of dat er een ander forum voor is.