Toon posts:

WinDVD herkent kleine schijfjes niet?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zonet WinDVD 3.1 geinstalleerd om vol enthousiasme een zelfopgenomen DVD'tje (met een digitale camera van Sony) te bekijken met vakantiefilmpjes erop.... waaronder het huwelijk van mijn broer !! :*)

Dat is dus zo'n klein 1.4Gb schijfje.... en dat herkent WinDVD niet.

Wat is het probleem? Te oude versie van WinDVD misschien??

Wie helpt mij met het ophalen van vakantieherinneringen?? _/-\o_

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Herkent Windows fysiek de schijf wel? Kun je de data uitlezen? Welke files zie je? Zitten die files zoals je ze op een normale DVD ook zou verwachten? :)

Geef iets meer informatie ajb :)

Verwijderd

Topicstarter
Op al je vragen... nee. Geen herkenning, geen data, ik zie niks....

Niet goed dus he ;)

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Ziet iets als Isobuster wel raw data?

Verwijderd

Topicstarter
Zonet even Isobuster gedownload en gerund... nee isobuster ziet ook niks op het schijfje.

Voor de duidelijkheid... als je de camera op een TV aansluit met het schijfje erin dan laat ie wel netjes een film zien he ! Dus het schijfje is écht niet leeg B)

Verwijderd

Mjah, kan zoveel zijn. Wat zijn je specs van je pc of wat voor een stand alone speler ? Mogelijk kan het software matig zijn, kan ook zo zijn dat je een te oude type pc/dvd speler gebruikt die het dus nog niet ondersteunt. Wat voor een data dvd heb je gebruikt ?

Eerst specs, dan kunnen we ff kijken >:)

Verwijderd

Topicstarter
Oh ik haat dit soort shit zo he... waarom werkt het in computerland nooit gewoon gelijk ??!!

Ok ik heb een actuele PC: 2,4GHz met 512Mb RAM etc... met een Philips 3200 serie DVD/RW spelerd. Het beruchte schijfje: Sony DVD-R 30 minuten 1.4Gb single sided disc (voor Handycams).

Tekst achterop het doosje:

'This disc can be used in camcorder and recorders compatible with DVD-R 80 mm discs. This disc is in conformity with the DVD-R for General Version 2.0.'

Verwijderd

Wat ik me afvraag, moet je niet via je sony webcam hett schijfje eerst sluiten, TOC, finalizing, zodat het dan pas in andere spelers/rom's afgespeeld kan worden ?

Verder ken ik je Philips dvd/rw niet, hoe oud ie is ongeveer en is er geen firmware update voor ?

Pak anders eens de laatste versie van Powerdvd, vooralsnog kan ik hier wel kleine dvd schijfjes mee afspelen, weliswaar van een ander merk. Tis ff proberen en zoeken voor er een oplossing komt :)

Welk brand progamma gebruik je op je pc ? Met Roxio media creator 7.0 kan ik gewoon kleine schijfjes zien en branden.

Verwijderd

Topicstarter
De camera is niet van mij, ik weet dan ook niet 100% zeker of het finalizen heeft plaatsgevonden. Firmware update is ook een goeie tip en de laatste versie van PowerDVD pakken ook...

Ik ga ermee aan de slag! Dank voor de hulp tot zover beste mensen!
Pagina: 1