Toon posts:

Password in Norton Password Manager leesbaar te maken?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik al een tijdje Norton Password Manager en moet zeggen: Werkt prima! Maarrrr.. nou heeft één van die goochemerds bij een site waar ik een password voor heb, de URL van de Login-pagina veranderd. Resultaat: Norton PManager komt niet meer met een auto-fill. Natuurlijk had ik alle passwords die NPM voor me onthoudt ook nog eens apart ergens administreren.. domdomdom. Ik kan natuurlijk een nieuw pw aanvragen, maar dat kost weer veel tijd en administratieshit.

Weet iemand hoe ik de sitenaam in NPM kan veranderen of het password kan kopieren / leesbaar kan maken?

Verwijderd

Dit lijkt me meer een SA dan een BV issue. :)

BV --> SA

• Tele
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Als je password in *** wordt weergegeven, is het meestal wel te achterhalen met revelation :)

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:39

PromoX

Flying solo

Kun je je wachtwoord niet gewoon, zoals bij veel sites, je wachtwoord opvragen, waarna je een automatisch mailtje krijgt?

And I'm the only one and I walk alone.

Verwijderd

Topicstarter
PromoX schreef op 30 september 2004 @ 22:02:
Kun je je wachtwoord niet gewoon, zoals bij veel sites, je wachtwoord opvragen, waarna je een automatisch mailtje krijgt?
Nee, dan moet je weer een fax heen en weer sturen met allemaal handtekeningen van hoge bobo's erop enzo..

Inmiddels is het trouwens opgelost, maar NPM lijkt dus niet voorbereid op veranderende URLs...