Het verschil weet ik niet, wel kan ik vertellen dat het menu snel reageert. SMS-en heb ik nog niet werkend gekregen maar in de doos van de Nederlandse versie zit een speciaal briefje over de instellingen voor het SMS-en. Het ontbreekt mij gewoon aan tijd.
Je hebt 4 bellergroepen (3 toewijsbaar en 1 standaard) waarin je telefoonnummers kunt toewijzen én beltonen. Erg handig alleen is er hier in huis veel verwarring omdat mijn vriendin en kinderen de beltoon niet als beltoon ervaren maar als muziek. De kwaliteit is net wat te goed
Ik heb het basisistation nu aangesloten achter de ADSL splitter en daarna de fax.
Vandaag belde trouwens Philips consumentenservice, ik heb ze zelf niet aan de lijn gehad maar ze hebben gezegd dat dit toestel niet kan samenwerken met ADSL .
Naja, wat mij is opgevallen tot op heden is:
- a. dat dit toestel erg licht en klein is (wat het wel lastig maakt om tussen schouder en hoofd te klemmen)
b. Lekker snel werkt
c. ACHTERGROND verlichting heeft wat 's nachts zeer handig is
d. de 5112S/11 of 511 DUO twee toestellen heeft, waarmee je intern kunt bellen én doorverbinden
e. je een gedeeld telefoonboek hebt
f. bellergroepen voor 3 soorten contactpersonen
g. niet erg veel karakters voor de naam
h. mogelijkheid om toestellen een eigen naam te geven (zodat je altijd weet welke voor boven bedoeld is)
i. dit ding in het Oostblok wordt gemaakt en dus geen invloed uitoefend op de Nederlandse werkgelegenheid
j. je via sommige buitenlandse sites polyfone ringtones kunt laten SMS-en naar dit toestel