Toon posts:

[XP-SP2] Hangt halverwege boot sinds SP2-upgrade*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Nadat ik SP2 geinstalleerd had, en opnieuw bootte blijft PC hangen halverwege startup.
Heeft iemand een idee van een oorzaak/mogelijke oplossing?

Alvast bedankt.

Johan

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
arowana, welkom op GoT! Omdat er inmiddels al heel veel problemen met SP2 zijn langsgekomen en ik niet uit je topicstart kan halen dat je gezocht hebt, wil ik je vragen om dat alsnog te doen. Je zult ongetwijfeld wat vinden, en kijken in het SP2 ervaringen topic zal ook helpen.

Verder wil ik je vragen om dit een keertje door te lezen, met name de stukken pre-got en pre-topic zijn voor jou van belang. Omdat we anders vaak dezelfde problemen zouden zien, zien we graag dat mensen eerst zelf wat rondkijken, zoeken op het forum en dan een topic openen.

Omdat je erg weinig informatie hebt gegeven, wil je aanraden eerst nog een keertje de search te gebruiken en dan vooral te vermelden waarnaar je gezocht hebt.

Tenslotte wil ik je vragen Windows Operating Systems - Policy even snel door te kijken, dan had je gezien dat we graag in je titel het OS in blokhaken zien. Ik zal daarom je titel aanpassen.

Voor de rest rest mij niets anders dan te zeggen: veel plezier op GoT! Deze tekst kan misschien ietwat overweldigend lijken, maar het komt gewoon neer op goed informatie geven en even zoeken voor je een topic opent. Dat moet vast wel lukken :)

Windows XP home start niet meer op na installatie sp2 ==> [XP-SP2] Hangt halverwege boot sinds SP2-upgrade