Toon posts:

[Demon DSL]Draadloos internet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik heb een vraagje over demon DSL aansluiting.. hoe ik die wireless goed aan de praat krijg

Ik heb namelijk een zyxel router en nu wil ik een access point hebben maar ik weet niet welke goed is.. en ik wil hierbij direct 1 of 2 kaartjes hebben en een laptop kaartje..

alleen zit ik met het probleem dat mijn router beneden bij de telefoon aansluiting zit en mijn spullen boven staan (soms beneden) ik wil graag weten welk accesspoint goed door muren/ plafonds heengaat en dus aan mijn eisen kan voldoen.

Ik heb google af gezocht maar kon niet veel wijzer worden (verkeerde zoekwoorden misschien?)

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-02 13:22

Bergen

Spellingscontroleur

Verwijderd schreef op 30 september 2004 @ 20:47:
Ik heb google af gezocht maar kon niet veel wijzer worden (verkeerde zoekwoorden misschien?)
Dat weten we pas als je je zoekwoorden vermeld in je startpost he... GoT heeft ook een search, probeer die ook eens!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
't Ligt eigenlijk ook aan je huis.. Is alles van dikke betonnen muren of zijn 't maar dunne muurtjes met houten vloeren?

Verder heeft het eigenlijk weinig met Demon te maken :P

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-02 13:22

Bergen

Spellingscontroleur

Maar om 't topic een klein beetje inhoud te geven schets ik alvast mijn eigen situatie. Ik woon in een flatje:

Hier woon ik + Linksys WAP11 (accesspoint dus)
================VLOER
Onderburen
================VLOER
Onderburen
================VLOER
Ik stond hier op de begane grond even met mijn laptop om 't signaal te testen met een Linksys WPC11 pcmcia-kaartje: 50% signaalsterkte. Goed spul dus, door 3 vloeren heen!

Verwijderd

Topicstarter
kan ik die zyxel nou vervangen door deze:

Linksys Access Point/Router 54mbit WRT54GS?

Of moet ik mijn dsl router van demon koppelen aan een access point?

• WiNlUx
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09-2023
Wat is het probleem nou?

Knoop gewoon een Accesspoint (misschien in combinatie met een router erin) en je bent klaar.

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Je router van demon is niet alleen router, maar ook dsl modem, je kunt dus niet zonder.
Tenzij je een Witreless modem/router koopt, maar da's duur.
Gewoon een accespoint erin prikken en je handleiding volgen.
Wat ook kan: zélf meer info zoeken..
Pagina: 1