Toon posts:

Externe harde schijf

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Wat is het verschil tussen een externe harde schijf en een box (met USB2) waarin je een interne harde schijf plaatst. Het zijn dan eigenlijk beide externe harde schijven maar welk van de 2 is beter? Kan er ook eender welke harde schijf in zo een box geplaatst worden? (koeling problemen ofzo?)

Is het dan ook mogelijk om van die externe harde schijf een dvd te branden zonder dat de dvd eerst naar de harde schijf gekopieerd wordt of is een externe harde schijf daar te traag voor?

Alvast bedankt,

Bert Cox

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2004 20:59 ]

• ID-College
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:40
Bijna alles wat je post gaat dicht?
Heb je uberhaupt wel gezocht?
En met een externe schijf kan je idd gewoon een dvd mee fikken als je dat wilt :)
Je eerste vraag snap ik alleen nietecht :S

[ Voor 21% gewijzigd door ID-College op 30-09-2004 20:58 ]

Verwijderd

idd, eni8ge voordeel van een box is dat je eventuel je externe hdd ioets makkelijker update. maar er is bij mijn weten geen verschil. mss alleen dat de echte externe ietsje sneller zijn, maar ik denk dat dit niet veel uitmaakt. mss alleen dat je dvd branden 2 minuten langer duurt, maar dat is geen noemenswaardig verschil.

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:00
Verwijderd schreef op 30 september 2004 @ 20:45:
Wat is het verschil tussen een externe harde schijf en een box (met USB2) waarin je een interne harde schijf plaatst.
Behalve vorm (een officiele externe disk is meestal wat compacter) helemaal niets.
Verwijderd schreef op 30 september 2004 @ 20:45:
Is het dan ook mogelijk om van die externe harde schijf een dvd te branden zonder dat de dvd eerst naar de harde schijf gekopieerd wordt of is een externe harde schijf daar te traag voor?
Dat is heel goed mogelijk en het wordt in ieder geval niet automatisch naar je interne schijf gekopieerd. Kun je zelf natuurlijk doen als je dat beter vind, maar een externe disc is snel zat om een dvd van te branden, en anders remt je brandprogramma de brander wel af.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05:18
ID-College schreef op 30 september 2004 @ 20:57:
Bijna alles wat je post gaat dicht?
Heb je uberhaupt wel gezocht?
Dit is inderdaad een terechte opmerking. De topicstarter neemt niet eens de moeite om de search te gebruiken maar post direct zijn vraag en verwacht hier een antwoord op ... Toon eerst wat initiatief !

-

Verwijderd

hmmmm, wilde het neerzetten. maar mensen, we hebben de mooie uitvinding van het topicreport. DE eerste die het opmerkt is goed zat. dan is voor de TP duidelijk wat er is, hoop ik dan. En anders kan de TP zich lichtelijk aangevallen voelen, en aangezien we net de tros zijn, een grote familie, is dit handig, bevoordeeerd niet de sfeer :P

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-03 07:48

momania

iPhone 30! Bam!

Een harde schijf buiten je kast, is al een externe harde schijf. Hoe en waarmee je die aansluit maakt niet uit en het enige verschil vaak is de doorvoersnelheid, maar die is sterk afhankelijk van het type aansluiting.

Verder is dit informatie die toch wel makkelijk op te zoeken is lijkt mij,

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.