Ik heb op 16 september de webshop www.formac.nl gesubmit waarna ik dit mailtje van Haitse Wiersma kreeg:
Om jullie wat tijd te geven heb een aantal dagen nog een keer gesubmit, om nu niks meer terug te horen. Kunnen jullie mij vertellen wat er aan de hand is en wat ik nog kan doen? Overigens werd een product van de firma waarbij ik een pagina op de site linkte als productspecificaties wél geaccepteerd (mailtje #18426 door Roelant Kooij, PW link).
Ik begreep hier niks van omdat het beide punten wel aanwezig zijn in de site. Na hierover met de eigenaar van de site gesproken te hebben heeft hij de site nog eens extra aangepast om hem toegankelijker te maken, waar ik hem nog een keer heb gesubmit. Ook hierop kreeg ik het zelfde mailtje als antwoord (de mailtjes hebben overigens nrs. 1203 en 1207).Beste Lekkere Kwal,
Op 16-09-2004 heb je Formac Nederland ingestuurd voor vermelding in de Buyers Zone (Shop Survey en Pricewatch).
Op de website van het bedrijf (http://www.formac.nl) werd echter geen productoverzicht gevonden, of de prijzen ontbreken. Hierdoor kunnen vermeldingen in de Pricewatch niet op juistheid worden gecontroleerd en daarmee voldoet het bedrijf niet aan onze voorwaarden om in de database te worden opgenomen.
Desalniettemin willen we je graag bedanken voor je inzet en het staat je natuurlijk vrij om om in de toekomst nogmaals een shop te submitten.
Met vriendelijke groet,
Namens Tweakers.net,
Haitse Wiersma.
Om jullie wat tijd te geven heb een aantal dagen nog een keer gesubmit, om nu niks meer terug te horen. Kunnen jullie mij vertellen wat er aan de hand is en wat ik nog kan doen? Overigens werd een product van de firma waarbij ik een pagina op de site linkte als productspecificaties wél geaccepteerd (mailtje #18426 door Roelant Kooij, PW link).