Toon posts:

dubbele wireless kaart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een ideetje, ik hoorde 2 mensen er op school over praten maar het gesprek heb ik niet volledig gehoord. op school hebben we dus een wireless access point, met je laptop kan je dan overal in de buurt internetten. maar als ik te ver weg ga dan word mijn verbinding minder. is het mogelijk om bijvoorbeeld 2 wireless kaarten als 1 te laten werken. ik heb een laptop met een centrino (dus wireless ingebouwd) en natuurlijk kan ik aan een losse netwerk kaart voor erin komen.

zou het dus mogelijk kunnen zijn om 2 wlan kaarten als 1 te laten werken >:) met als gevolg betere ontvangst ed.......

• jurma
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-05 23:45

jurma

simply connecting...

dan zou je netwerk kaart 'trunken' maar dit kan alleen bij precies 2 dezelfde wifi kaarten, aangezien die van jou ingebouwd is.
Weet ik zo niet of deze ook los verkrijgbaar is, maar volgens mij heb je geen betere signaalsterkte want dit hangt van de accesspoint af en niet van je netwerkkaart

If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.

Verwijderd

Topicstarter
zou het dan niet mogelijk zijn om die losse te tweaken ofzo. de antenne verbeteren of iets dergelijks? :?
want als je afstand groter word verlies je op een gegeven moment snelheid. en dit heeft als het goed is te maken met de ontvangst. dus hoe beter je antenne hoe grotere afstand je kan halen?

inderdaad je access point moet dit ook aankunnen maar volgens mij is een accesspoint die 5 mensen tegelijk een chello kwaliteit download snelheid kan bieden ook wel gebouwd op iets grotere afstanden als je wireless kaart...

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-06-2025
Nee een richt antenne en richt die op je accesspoint :-)