Toon posts:

[Wanadoo] Na L2TP->DHCP is DC++ (active mode) trager? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb DC altijd perfect kunne draaien in Passieve mode en later ook in Actieve.
Nu is het zo dat wanadoo van L2TP naar DHCP overgegaan. Ook geen probleem, maar nu na een nieuwe installatie van mijn pc doet DC het nog wel in actieve mode maar veel minder dan passieve mode dus dat klopt niet.
Heb de hele avond al gezocht maar kan geen oplossing vinden.

Ik d8 zelf dat ik mijn computer statisch moest instellen. Heb ik met mijn netwerkkaart gedaan en internet doen het gewoon nog maar DC word er niet beter van.
Door de verandering (L2TP->DHCP) kan/hoeft/lukt het niet meer om een statisch ip-adres in te voeren in mijn router.

Router: Draytek Vigor 2200E
Internet: Wanadoo Broadband Basic
DC: DC++ 0.403

Wie zou mij willen helpen? :)

Verwijderd

Topicstarter
Er zijn genoeg mensen die DC++ gebruiken, maar er is niks te vinden over het probleem met de verandering bij wanadoo.
En het lijkt me sterk dat niemand meer wanadoo heeft ;)

Dus hierbij een *schopje*: Wie kan mij helpen? :)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik schop dit probleem even naar NT aangezien het meer netwerk, dan software gerelateerd lijkt te zijn :)

DC++ Actieve mode + Wanadoo BB (L2TP->DHCP) > [Wanadoo] Na L2TP->DHCP is DC++ (active mode) trager? *
SA > NT

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:16

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Verwijderd schreef op 30 september 2004 @ 20:21:
(...) doet DC het nog wel in actieve mode maar veel minder dan passieve mode dus dat klopt niet. (...)
Ik snap niet precies wat je probleem is. Je zegt dat DC het wel doet in active mode, waarom zou je dan passive mode willen? Passive heeft meer nadelen, minder search results, niet van andere passive-mode-mensen downloaden...

Rail Away!

Verwijderd

Topicstarter
Mad Marty schreef op 03 oktober 2004 @ 10:56:
[...]

Ik snap niet precies wat je probleem is. Je zegt dat DC het wel doet in active mode, waarom zou je dan passive mode willen? Passive heeft meer nadelen, minder search results, niet van andere passive-mode-mensen downloaden...
hij vind in AM wel wat maar na lang zoeken en heel weining, dat bedoel ik met dat hij het wel doet :)
Maar zet ik hem weet terug op PM dan vind hij sbel en veel maar wat je al zegt AM is veel beter dus wil ik een goed werkende AM :)

Ik heb trouwens in mijn router poort 1412 geforward en in DC mijn externe ip gezet + deze poort ingevuld.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het opgelost! :)

Ik had heel dom, vergeten mijn statisch ip in de router bij de poorten forwarden in te vullen i.p.v het oude ip wat er dus nu stond. 8)7
Soms ligt het aan 1 cijfertje 8)
Pagina: 1