[WinXP] Notebook logt weer uit na het inloggen.

Pagina: 1
Acties:

• Xavier
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Een kennis van me belde dat zijn notebook raar doet. Dus ik even heen ik start het ding op logt automatisch in en logt ook meteen weer uit.

Ik zie alleen een achtergrond en daarna weer een inlogscherm. Dus ik klik de gebruiker aan en er staat dat hij inlogt en meteen dat hij weer de gegevens opslaat.

veilige mode geprobeerd maar precies hetzelfde.

Toen via netwerk geprobeerd erop te komen maar dat lukt ook niet.

herstelCd van Windows geprobeerd, moet ik een Administrator ww invoeren en dat kent niemand bij hun in huis.

Nou heb ik op GoT en Google wel gekeken en kom ik een hoop spyware tegen maar ik weet niet wat er gebeurt is en hun weten dat ook niet...

Wat kan ik er nog mee doen?

Denk enige oplossing is om hem in een andere PC te hangen en daar vandaan gaan scannen met Norton en ad-aware etc.
Of zou dit het probleem niet kunnen verhelpen?

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:49
Heb je deze faq: Windows Operated Systems - FAQ ook al gezien? En lost dit je probleem niet op?

Verwijderd

Dit kan een hoop verschillende oorzaken hebben: idd een virus, maar ik had toevallig een tijdje geleden dezelfde symptonen.

Dat kwam doordat ik met een specifiek proggie een beetje teveel uitgevinkt had wat met je computer opstart. Ik denk dat het door een van die windows services is geweest (die blijkbaar noodzakelijk was). Ik heb het niet kunnen herstellen, maar een overheeninstallatie hielp wel.

Dus vraag is aan diegene of ie iets daarin verandert heeft.

• Xavier
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Via netwerk kan ik er niet opkomen. Die PC vind tie niet...

Recovery Console wilt hij een Administrator wachtwoord en die hebben ze niet.
Terwijl je in veilige modus wel in kan loggen onder Administrator zonder Wachtwoord maarja je logt meteen weer uit.

En de derde optie, Heb de cd gefikt maar hij boot er niet vanaf. Dos box blijft lang open met een dingetje knipperen. maar daarna toch gewoon windows XP en er is niks veranderd.

[edit]
Ik hoef aan diegene echt niet te vragen wat ze gedaan heeft, ze snapt er niks van. Maar ze gaat wel op symantec ad.aware zoeken en dan in het register knoeien.... :(

[ Voor 18% gewijzigd door Xavier op 30-09-2004 21:24 ]