Een kennis van me belde dat zijn notebook raar doet. Dus ik even heen ik start het ding op logt automatisch in en logt ook meteen weer uit.
Ik zie alleen een achtergrond en daarna weer een inlogscherm. Dus ik klik de gebruiker aan en er staat dat hij inlogt en meteen dat hij weer de gegevens opslaat.
veilige mode geprobeerd maar precies hetzelfde.
Toen via netwerk geprobeerd erop te komen maar dat lukt ook niet.
herstelCd van Windows geprobeerd, moet ik een Administrator ww invoeren en dat kent niemand bij hun in huis.
Nou heb ik op GoT en Google wel gekeken en kom ik een hoop spyware tegen maar ik weet niet wat er gebeurt is en hun weten dat ook niet...
Wat kan ik er nog mee doen?
Denk enige oplossing is om hem in een andere PC te hangen en daar vandaan gaan scannen met Norton en ad-aware etc.
Of zou dit het probleem niet kunnen verhelpen?
Ik zie alleen een achtergrond en daarna weer een inlogscherm. Dus ik klik de gebruiker aan en er staat dat hij inlogt en meteen dat hij weer de gegevens opslaat.
veilige mode geprobeerd maar precies hetzelfde.
Toen via netwerk geprobeerd erop te komen maar dat lukt ook niet.
herstelCd van Windows geprobeerd, moet ik een Administrator ww invoeren en dat kent niemand bij hun in huis.
Nou heb ik op GoT en Google wel gekeken en kom ik een hoop spyware tegen maar ik weet niet wat er gebeurt is en hun weten dat ook niet...
Wat kan ik er nog mee doen?
Denk enige oplossing is om hem in een andere PC te hangen en daar vandaan gaan scannen met Norton en ad-aware etc.
Of zou dit het probleem niet kunnen verhelpen?