Toon posts:

Advies Draadloos Router/wireless pc kaart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ooit is getracht om draadloos internet op mijn laptop te krijgen maar na een week proberen heb ik het spul (de router en de pc wireless kaart van sitecom) terug gebracht. Toen bleek het dat het niet aan mij lag maar dat de sitecom routers heel lastig doen met wanadoo cable internet.
nu is mijn vraag welke router en wireless pc kaart (draadloos natuurlijk) raden jullie mij nou aan en wie heeft er ervaring mee.
ik heb een verblinding van wanadoo cable easy 512/128 Kbit/s

Ik hoop dat iemand mij kan helpen alvast bedankt doorvoor.

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Volgens mij moet elke huis tuin en keuken router het doen, mits je hem goed configureerd. Ik ken je abbo niet maar waarschijnlijk had je geen internet omdat je het mac adress niet gecloned had.

• wboevink
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-04 18:20
Ik zou voor een linksys (cisco) of us Robotics gaan, het kost allemaal iets meer, maar het werk vaak makelijker en beter en je hebt goede support.

• Asteroid9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-05 08:48

Asteroid9

General Failure

Als je al een werkende router op je netwerk hebt zou ik voor een los accesspoint kiezen (zonder router).
Wat betreft configuratie ook wat eenvoudiger, scheelt best wat gepuzzel.

Linksys heb ik idd goede ervaringen mee, en zo gek zijn de prijzen niet meer.
De mijne heb ik nog uit de US meegenomen omdat ze daar 45% goedkoper waren dan hier |:(

- = Simpele oplossingen zijn vaak vermomd als schier onoplosbare problemen.... = -

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Nu online
Ik heb goede ervaringen met E-tech routers. Goedkoop, makkelijk, en (out of the box) een bereik van tientallen meters.