Verschillende spellen crashen na +/- 10 mins

Pagina: 1
Acties:

• MLM
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-03-2023

MLM

aka Zolo

Topicstarter
Naja, het scherm bevriest (geluid gaat door), geen reactie meer, windows geeft achteraf (na herstart) aan dat mijn Videokaart een fout heeft veroorzaakt.

Ze raden aan de drivers te updaten, maar aangezien dit alles op een laptop plaatsvinst verwijst ATI me door naar de laptopfabrikant. Die heeft alleen geen enkele update voor me.

Specs:
IBM Thinkpad T42
ATI Mobility Radeon 9600

Waar ik aan denk is dat de videokaart oververhit raakt (alleen ik kan nooit de koeling upgraden aangezien het een laptop is) of een driverprobleem (maar ik kan geen nieuwe drivers installeren)

What to do?

-niks-

• Virgil
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08 02:10

Virgil

We're not alone

Natuurlijk kun je wel nieuwe drivers installeren. Of ligt dat nou aan mij? Die ati catalyst drivers kan je gewoon installeren hoor!

Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR

• fragcompany
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-07 20:06
MLM schreef op 30 september 2004 @ 19:14:
Naja, het scherm bevriest (geluid gaat door), geen reactie meer, windows geeft achteraf (na herstart) aan dat mijn Videokaart een fout heeft veroorzaakt.

Ze raden aan de drivers te updaten, maar aangezien dit alles op een laptop plaatsvinst verwijst ATI me door naar de laptopfabrikant. Die heeft alleen geen enkele update voor me.

Specs:
IBM Thinkpad T42
ATI Mobility Radeon 9600

Waar ik aan denk is dat de videokaart oververhit raakt (alleen ik kan nooit de koeling upgraden aangezien het een laptop is) of een driverprobleem (maar ik kan geen nieuwe drivers installeren)

What to do?
gewone ati 4.9 werkt niet op laptop (ondersteund geen mobility's)
neem omega ati driver : www.omegadrivers.net ondersteund zowel laptop als desktop ati kaarten O-) laat even weten als probleem is opgelost :*)

• MLM
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-03-2023

MLM

aka Zolo

Topicstarter
Ik zal het proberen, alvast bedankt ;)

-niks-

Verwijderd

Bij de 9600 serie is er een probleem: je moet je vpu-recovery uitzetten EN je agp-fastwrite. Dan doet hij het waarschijnlijk weer ( als dit niet werkt ga an agp8x naar 4x)