Toon posts:

Vreemd IE probleem... jpg <-> Untitled.bmp

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik kan in IE geen jpg plaatjes opslaan...bij iedere foto die ik wil opslaan komt Uniteled.bmp. Ik heb gezoch in het forum voor mensen met zelfde probleem maar hun oplossingen werken bij mij allemaal niet (bv. cache leegmaken). Ik gebruik windows xp pro sp2. Maar probleem deed zich ook al voor bij sp1.

Verder is er nog een probleem. Als ik bijvoorbeeld op NOS website het journaal wil bekijken in WM-player dan geeft deze een fout. Ik denk dat dit komt omdat er een fout is met temporary files, je ziet bijvoorbeeld dat hij iets download (balkje)..en vervolgens als hij wil open krijg ik boodschap dat die file niet geopend kan worden...

Op de website www.vanuitdelucht.nl kun je een programmatje open om over steden te vliegen (terraexplorer)....Als ik dan op de stad click die ik wil openen krijg ik ook weer de fout dat de file niet geopend kan worden...

zoiets:
c:\document and settings\local settings\temporary ie files\content .IE5\flygen[1].fly not found..

Misschien word de file gerenamed van flygen.fly >> flygen[1].fly waarop hij die dan niet kan vinden.... :'(

Oww heb ook geprobeerd IE opnieuw te installen...maar dat wil niet omdat ie zegt dat de aanwezige versie nieuwer is....

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2004 18:49 ]

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:29

markvt

Peppi Cola

temporary internet files leegmaken.

Maar al veel vaker voorgekomen in de search denk ik zomaar.

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Verwijderd

Topicstarter
Ik zeg dus dat ik dat allemaal heb geprobeerd!!!!

dus gewoon ff history opschonen werkt niet!!! En IE opnieuw installen werkt ook niet, omdat gebruikte versie nieuwer is.....

En heb aanpassing in reg. gemaakt en kan nog steeds niet opnieuw installen. Windows Xp reinstallen vind ik beetje erg rigoreus....

http://support.microsoft....spx?scid=kb;en-us;Q318378

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Check voor de zekerheid even op spyware (zie de Beveiliging & Virussen FAQ) en daarnaast of er geen overijverige virusscanner/adblocker/oid is.

offtopic:
"al hun oplossingen" is wellicht wat te vaag en krijg je waarschijnlijk dubbele tips, je zou even alle probeersels op kunnen noemen :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)