Toon posts:

[linksys] WAP11 firmware wordt niet geupgraded

Pagina: 1
Acties:
  • 133 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net een WAP11 gekregen van linksys maar de firmware was nog de oude uit 2002. Dus ik dacht die eens de upgraden maar wil het probleem nu zijn dat dit niet kan.

Ik heb de officiele firmware gedownload en dan kan je op het tabblad help aangeven dat je je firmware wilt upgraden. Dan selecteer je het bestand en dan klik je op upgrade maar dan zegtie als volgende pagina als je er op klikt. Dat ie de pagina niet kan vinden. Dus een 404 error. Als ik dan op refresh klik dan werkt alles weer. Maar er is geen firmware upgrade gedaan.

Kent iemand dit probleem ?

• Mitch
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-01 23:26
heb je allebij de bestanden op deze (http://www.linksys.com/download/firmware.asp?fwid=11)
pagina gedownload en de instructies gelezen ?

• reiker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06:51

reiker

dan jij!

Ben je je ook bewust dat er meerdere versies WAP11 in omloop zijn? Ik dacht 2.6, 2.7 en nog eentje... Misschien dat je de verkeerde firmware hebt?

Zo gezegd, zo gedaan.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 september 2004 @ 18:31:
Ik heb net een WAP11 gekregen van linksys maar de firmware was nog de oude uit 2002. Dus ik dacht die eens de upgraden maar wil het probleem nu zijn dat dit niet kan.

Ik heb de officiele firmware gedownload en dan kan je op het tabblad help aangeven dat je je firmware wilt upgraden. Dan selecteer je het bestand en dan klik je op upgrade maar dan zegtie als volgende pagina als je er op klikt. Dat ie de pagina niet kan vinden. Dus een 404 error. Als ik dan op refresh klik dan werkt alles weer. Maar er is geen firmware upgrade gedaan.

Kent iemand dit probleem ?
Doe je die upgrade via de draadloze interface of kabel?
Wss moet je dit met de ether doen.

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik heb inderdaad gekeken of ik de goede firmware had maar deze was precies goed. onder op het AP staat dat ik versie 2.6 heb. Dus die heb ik ook gedownload en alles doe ik via ethernet updaten. (bekabeld)

Verwijderd

Topicstarter
<kick>Heeft niemand nog een idee wat ik zou kunnen doen. Ik heb wle de search nog gebruikt maar dit euvel komt niet echt bekend voor</kick> :)

Verwijderd

Dit probleem heb ik nou ook.
Ik wou mijn firmware updaten, omdat hij mn laptop steeds van het netwerk gooide.

Zelfs als je het access point terug zet naar zijn fabrieks instelingen, loste het bijde problemen niet op. :'(

Mijn versie van het access point is 2.6

Als ik een oplossing heb gevonden, post ik het hier wel. :P

• marccom
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-05 08:40
Is er ondertussen al iemand die een oplossing weet voor dit probleem want ik krijg steeds dezelfde foutmeldingen (pagina niet gevonden)...

Weet iemand trouwens of de WAP11 WPA ondersteuning heeft?

Whoop!

• marccom
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-05 08:40
marccom schreef op maandag 15 november 2004 @ 20:31:
Is er ondertussen al iemand die een oplossing weet voor dit probleem want ik krijg steeds dezelfde foutmeldingen (pagina niet gevonden)...

Weet iemand trouwens of de WAP11 WPA ondersteuning heeft?
Linksys even gemaild over mijn vragen. Antwoord;

Wap11 ondersteunt geen WPA :/

Geen antwoord op mijn vraag over de foutmelding bij de firmware. Zal ze daar nog eens over mailen, heeft iemand misschien nog tips om dit op te lossen?

- Client met vast ip adres naar AP helpt niet
- Client met crosscable naar AP helpt niet
- Reset + standaard ip adres werkt niet

...

Whoop!

Pagina: 1