Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• AMDathlonxp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-06-2024
Hallo,

Ik heb hier een HP IPAQ H3000 waar ik Tom Tom navigatie software op wil zetten.
Nou is mijn vraag. Kan dit wel?

De IPAQ heeft 32 Mb-ram.
Past hier de Tom Tom navigatie software op?

Zo nee, kan ik er dan voor zorgen dat dat wel mogelijk is, bijvoorbeeld door geheugen upgrade ofzo.

Alvast bedankt. :)

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Heb je al op de tomtom site gekeken of je apparaat ondersteund wordt ?

Waarschijnlijk zul je het geheugen uit moeten breiden, de kaarten zijn nogal groot !

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

• AMDathlonxp
op de Tom Tom site zie ik niet de H3000 staan.

Maar zou het ook moeten werken als het geheugen uitgrebreid word?
Waar kan ik dacn extra geheugen erbij stoppen? Moet ik hem dan openschroeven?

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-11 12:47
de software an sich past wel, alleen kom je snel in de problemen als je kaarten wil installeren. De Benelux kaart heeft alleen al 32 MB nodig, in jouw geval kun je dus alleen Nederland als kaart installeren. Dit valt ook op de site van tomtom te lezen overigens.
Geheugen valt uit te breiden middels een CF kaartje of een SD kaartje, al naar gelang jouw PDA ondersteunt (indien allebei zou ik gaan voor een SD kaartje, aangezien je het CF-slot ook voor andere dingen kan gebruiken (bijv. Wifi-kaartje of Bluetooth-kaartje). Ik kan alleen geen informatie vinden over de 3000? of is het een PDA uit de 3000 serie, bijvoorbeeld de 3715? Dat is vreemd want die heeft standaard 128 MB aan boord....

[ Voor 60% gewijzigd door 0siris op 01-10-2004 00:36 ]

ach...in een volgend leven lach je er om!

• AMDathlonxp
Maar ik denk dat het toch beter is om een nieuwe te kopen. Deze is al wat ouder.

Zijn er ook van die IPAQ's met TomTom navigatie er al op? Zo ja, welke?

Verwijderd

move > GT

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:53

PcDealer

HP ftw \o/

AMDathlonxp schreef op 01 oktober 2004 @ 09:41:
Maar ik denk dat het toch beter is om een nieuwe te kopen. Deze is al wat ouder.

Zijn er ook van die IPAQ's met TomTom navigatie er al op? Zo ja, welke?
Nee, er zijn wel bundels verkrijgbaar. Wat is een iPAQ 3000? Geef eens het juiste typenummer met de letters ervoor...
0siris schreef op 30 september 2004 @ 18:41:
Geheugen valt uit te breiden middels een CF kaartje of een SD kaartje, al naar gelang jouw PDA ondersteunt (indien allebei zou ik gaan voor een SD kaartje, aangezien je het CF-slot ook voor andere dingen kan gebruiken (bijv. Wifi-kaartje of Bluetooth-kaartje).
Of SD(IO) voor een camera :)
Ik kan alleen geen informatie vinden over de 3000? of is het een PDA uit de 3000 serie, bijvoorbeeld de 3715? Dat is vreemd want die heeft standaard 128 MB aan boord....
Dan is het de rx3715.

[ Voor 49% gewijzigd door PcDealer op 02-10-2004 06:48 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Dan is het de rx3715.
Ik denk eerder dat het nog een koelkast is van een paar jaar terug met WinCE. Dat gaat dus niet lukken.

Topicstarter: geef dan tenminste een beetje juiste informatie als je geholpen wil worden.

Alors.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Stereotomy schreef op 02 oktober 2004 @ 10:20:
[...]
Topicstarter: geef dan tenminste een beetje juiste informatie als je geholpen wil worden.
^^^
En vertel er ook even bij welke informatie je zelf al hebt gevonden.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.