[home cinema] pioneer dcs 222

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-07 09:50
Ik ben op zoek naar een home cinema setje en die moet aan aantal eisen voldoen:

- moet zowel +r als -r dvd's lezen
- moet regio vrij zijn of te maken zijn
- moet bekend merk zijn
- moet tuner / versterker erin hebben

Nou weet ik dat die pioneer niet een high end dvd speler is maar mijn bugdet is daar ook niet naar. Budget ligt op 300 euro ongeveer en daarvoor heb ik hem nu ook zien staan.
De reviews zijn erg beperkt, maar wat ik vond is dat hij toch ook +r moet af kunnen spelen al staat dat niet standaard in de specs. Klopt dit?

Verder zijn er vele apparaten die soortgelijk zijn.... is er een andere in dezelfde prijsklasse die kullie mij kunnen adviseren om naar te kijken?

Overigens is het enige nadelige van dit apparaat wat ik heb kunnen vinden iets met het beeld op de tv in combinatie met tuner gebruik wat op te lossen was met een pin 8 van de scartkabel eruit halen

Graag advies dus :)

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-07 18:42

JT

VETAK y0

De regels zijn hier dat je zelf enige moeite doet om het een en ander uit te zoeken, dan te gaan luisteren en als je dan vragen hebt dan kan je ze hier stellen.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-07 09:50
de eerste vraag is: leest die dvd+r
de tweede vraag is: wat is de ervaring ermee

aangezien ik 6 andere topics vind als ik zoek op dcs 222 waarin er alleen gesproken wordt over die tuner en tv beeld en dan dat scart pinnetje...

Hopelijk voldoe ik hiermee nu wel aan de eisen voor een topic in AV forum

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:03

JvS

Ik heb hem zelf ook

Loop eerst eens een winkel in. Daar kan je dat beluisteren, dat is de reden dat je zo'n apparaat moet hebben, niet omdat anderen iets goed vinden. Verder kan je in de FAQ een link vinden naar alle apparaten die DVD +/- R spelen (maar dat kan je ook testen in de winkel :)).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.