Ik had ooit eens een stel zuilen gekocht van Pioneer, bij de winkel ''used products''. De surrounds van de 10inch drivers gingen wel héél erg stel stuk. Daarom wou ik de zuilen terugbrengen. Ze zeiden dat ik té lang heb gewacht met het terugbrengen van de speakers, en dat ik daarom alleen een tegoedbon kreeg ter waarde van €100. Ook goed, dus keek ik daar gelijk even rond voor een nieuw speakersetje: al snel keek ik door alle oudere B&W, JBL, etc. boxen heen omdat er in de glazen kast een setje Solid speakers stonden. Ze waren in prima staat, en kostte precies €100. Ik maakte dus even een afspraak om het setje te beluisteren, en kon vandaag komen met mijn eige versterker + cd's. Ik de hele boel aangesloten, en luisteren maar! Het geluid was erg zuiver en rustig, de bas was bijna niet aanwezig maar dat komt waarschijnlijk door de omvang van de speakers. Ik was opzich wel tevreden, omdat ik eens wat meer richting de ''high-end'' in wou. Toen heb ik nog een tijdje staan praten met de verkoper.
De volgende woorden kwamen letterlijk uit zijn mond:
ROCK SOLID SOUNDS
ING LTD
WORTHING
ENGLAND
75 WATTS
MAGNETICALLY
SHIELDED
DESIGN FOR T.V
Kennen jullie dit merk? Of kan ik beter gelijk een mooi briefje opstellen aan de winkel, want daar heb ik nu dus écht zin in!
Alvast heel erg bedankt!
De volgende woorden kwamen letterlijk uit zijn mond:
Mijn woorden:Deze set wordt moeilijk verkocht omdat énkel de kenner weet dat ze hoogwaardig zijn, maar als een echte kenner dit setje hier ziet staan legt hij er desnoods wel €200 voor neer in plaats van €100.
Zijn woorden:Maar waarom ken ik dit merk dan niet? Waar kan ik het mee vergelijken?
Ik heb het setje nu thuis staan, en ook goed bekeken. Als snel zag ik de volgende tekst op de achterkant staan:Als jij Van Ingen binnen loopt heb je zelfs kans dat ze dit merk niet kennen, het spul is van zulke hoge kwaliteit dat zelfs Van Ingen ze niet heeft staan. Je kan het merk niet mer B&W, JBL, Pioneer, etc. vergelijken omdat dit setje kwalitatief gewoon veel hoogwaardiger is.
ROCK SOLID SOUNDS
ING LTD
WORTHING
ENGLAND
75 WATTS
MAGNETICALLY
SHIELDED
DESIGN FOR T.V
Kennen jullie dit merk? Of kan ik beter gelijk een mooi briefje opstellen aan de winkel, want daar heb ik nu dus écht zin in!
Alvast heel erg bedankt!
“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz