Beeld verschuift in Half life

Pagina: 1
Acties:

• B_FORCE
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ik heb nu een vaag probleem,

Vanmiddag wilde ik weer eens fftjes een poptje halflife spelen (doe ik wel vaker).

Wat er geveurde toen ik halflife (via steam) voor me zag, is rond uit vreemd te noemen.
Het beeld is zegmaar een halve cm te ver naar links geplot. Het is dus wel gewoon 1024x768, alleen et beeld klopt niet.

Nouja beeld verplaatsten zou je zeggen, maar als ik dat doe, wordt het huidige beeld gewoon verschoven. Ook de coordinatie met mijn muis klopt niet, je moet er nu een beetje naast klikken :? . Ik vind dit een behoorlijk vaag probleem.

Owjham, ik heb wel powerstrip draaien, maar volgens mij heb ik dit al een tijd draaien ook met half life. (ik heb er iig geen last van bij andere spellen).

One World Concepts

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:37
Heeft volgens mij te maken met je refreshrate :)

[ Voor 9% gewijzigd door Crash op 30-09-2004 17:53 ]

• B_FORCE
  • Niet online
Crash schreef op 30 september 2004 @ 17:53:
Heeft volgens mij te maken met je refreshrate :)
maar die staat op 75Hz, net als altijd. Ik heb bij powerstrip alles weer terug gezet, maar nog steeds etzelfde probleem

One World Concepts

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:37
Zet em eens hoger/lager in windows, Of gebruik even een ander refreshrate programma om even de default waardes in je register te forceren.

• B_FORCE
  • Niet online
ik draai nu onder 60Hz en heb et nog steeds

[ Voor 17% gewijzigd door B_FORCE op 30-09-2004 18:35 ]

One World Concepts

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:13

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Andere drivers? Ik zie dat je een GF4 hebt, probeer ook eens de 4x.xx serie drivers. :)

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

• B_FORCE
  • Niet online
Prutz0r schreef op 30 september 2004 @ 18:41:
Andere drivers? Ik zie dat je een GF4 hebt, probeer ook eens de 4x.xx serie drivers. :)
ehm jah, ik heb de al wat oudere omega 1182 drivers, want die draaien bij bij verruit et snelst, maaroged ik zou sowieso dat gek vinden want vorige een tijdje geleden kon ik nog makkelijk halflife spelen (zou powerstrip de boos doener kunnen zijn?? )

Dit slaat echt nergens op, heb nu
-drivers opnieuw geinstalleerd
-powerstrip gedeinstalleerd
-monitor ook opnieuw geinstalleerd

[ Voor 14% gewijzigd door B_FORCE op 30-09-2004 19:33 ]

One World Concepts

Pagina: 1